  • 31. Data: 2009-11-09 12:55:34
    Temat: Re: Kilka panoram - zapraszam
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Wlasnie przez taki belkot jaki tu serwujesz generujesz riposty, ktore potem
    tworza podobne watki do Twojego "tutorialowego". Gratuluje dobrego
    samopoczucia...

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 32. Data: 2009-11-09 13:01:00
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 9 Nov., 13:55, "quent" <x...@x...com> wrote:
    > Wlasnie przez taki belkot jaki tu serwujesz generujesz riposty, ktore potem
    > tworza podobne watki do Twojego "tutorialowego". Gratuluje dobrego
> [...]

    samopoczucie mam zwykle.
    natomiast mam dobre poczucie humoru.

    belkot to pojecie chetnie uzywane przez nieoczytanych leniwcow.
    sa tez i pracowici , ktorzy staraja sie wgryzs.

    pamietam szeregi fouriera - to dopiero byl belkot !!

  • 33. Data: 2009-11-09 13:22:44
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.googlegroups.com...
> [...]
    > sa tez i pracowici , ktorzy staraja sie wgryzs.
    > pamietam szeregi fouriera - to dopiero byl belkot !!

    Roznimy sie m.in. tym ze ja nazywam belkotem rzeczy, ktore nimi sa a Ty te,
    ktorych nie rozumiesz.
    Akurat ten szereg dla Ciebie jako amatora foto nie powinien byc obcy...

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 34. Data: 2009-11-09 13:43:49
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 9 Nov., 14:22, "quent" <x...@x...com> wrote:
> [...]
    s31g2000yqs.googlegroups.com...

    > Roznimy sie m.in. tym ze ja nazywam belkotem rzeczy, ktore nimi sa a Ty te,

    zgadzam sie.
    ale zauwaz - to co ja sam napisalem - ja rozumiem.
    a wiec skoro rozumiem nie moze byc belkotem , gdyz belkotem mogloby
    byc wg Ciebie , gdybym nie rozumial.

    taka jest logiczna konsekwencja Twego wywodu.

    A zatem rozwijajac konsekwnetnie twoj tok rozumowania nie jest to
    belkotem - tylko czyms co Ci sie wydaje belkotem.

    A skoro cos nie jest belkotem , a wydaje Ci sie ze belkotem jest , to
    przyczyna tej belkotliwosci nie lezy w rzeczy samej a w Twoich
    mozliwosciach percepcyjnych.

    XXX

  • 35. Data: 2009-11-09 14:07:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nb" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Dlatego tylko durny (system powinien być durny a pracowity,
    > od myślenia jestem ja), bo nie przemądrzały. Przemądrzały
    > mógłby np. zobaczyć że plik blabla.jpg jest w istocie
    > programem wykonywalnymi spróbowałby go uruchomić.

    Uruchamiac samodzielnie programy z internetu tzn nieznanego
    pochodzenia ? No nie, to dopiero durnota.

    P.S. Po zastanowieniu lekko zmieniam zdanie - wierzenie deklaracji
    z serwera to jest takie sobie, widzi uzytkownik plik np z jpg w
    nazwie, a to naprawde exe..

    J.

  • 36. Data: 2009-11-09 14:09:28
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.googlegroups.com...
    > ale zauwaz - to co ja sam napisalem - ja rozumiem.
    > a wiec skoro rozumiem nie moze byc belkotem , gdyz belkotem mogloby
    > byc wg Ciebie , gdybym nie rozumial.

    Przeciez to Ty, a nie ja, belkotem nazwales szereg fouriera!!
    Ja za belkot uznalem Twoj wywod nt. literatury w kontekscie mojej uwagi, ze
    "watek tutorialowy" nie daje sie czytac. Jaki to mialo sens?
    A nie daje sie go czytac bo 80% jego tresci to pyskowki. Czyli zarzut nie do
    konca do Ciebie, choc sposob w jaki prowadzisz swoje wywody jest niejako ich
    katalizatorem. Zastanow sie nad tym.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 37. Data: 2009-11-09 17:17:52
    Od: XX YY <f...@g...com>

    wiadomoscinews:6c2c3916-bf33-48b1-ae30-4a067184ebed@
> [...]
    > konca do Ciebie, choc sposob w jaki prowadzisz swoje wywody jest niejako ich

    toz to daje Ci caly czas do zrozumienia , ze uzywajac pojecia "
    belkot" nie wyrazasz nic poza nieuprzejmoscia , oraz przejawiasz
    niezrozumieniem i nie wnikam w to z czego ono wynika..

  • 38. Data: 2009-11-09 19:43:40
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 09 of Nov 2009 15:07, J.F. wrote:

    > Użytkownik "nb" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Uruchamiac samodzielnie programy z internetu tzn nieznanego
    > pochodzenia ? No nie, to dopiero durnota.

    I fundament działania windowsa w początkach mody na wirusy.

    > P.S. Po zastanowieniu lekko zmieniam zdanie - wierzenie deklaracji
    > z serwera to jest takie sobie, widzi uzytkownik plik np z jpg w
    > nazwie, a to naprawde exe..

    Podejście formalne (nazwa, rozszerzenie) i strukturalne
    (co w środku siedzi) maję swoje wady i zalety. Ważne tylko,
    aby zrozumieć, że plik *.jpg jest obrazkiem nie tylko ze względu
    na nazwę i jeśli zmienić mu nazwę, pozostaje takim samym obrazkiem.

    --
    nb

  • 39. Data: 2009-11-09 19:51:03
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 09 of Nov 2009 11:24, quent wrote:

    > Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci

    n.googlegroups.com...

    http://groups.google.com/group/pl.rec.foto.cyfrowa/b
    rowse_thread/thread/123c2314da664ec4#

    > Szkoda, ze nie da sie tego czytac :-/

    Nie marudź, da się ;-)
    Kto powiedział, że będzie lekko, że ma być lekko?

    --
    nb