    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kilka moich gniotow.
    Date: Thu, 30 Jul 2009 23:36:40 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h4s79g$9k4$...@i...gazeta.pl

    > Dałem w ciągu 11 lata 35 tysięcy złotych, jeśli nie liczyć inflacji a liczyć
    denominację. :)
    > Ale wg nich dawałem za mało. :) (bo wg nich musiałem oddawać wszystko, czego bym
    nie zjadł)

    A że jadłem bardzo dużo, mogłem oddawać wszystko, a słudzy ,,miłości'' (słudzy
    szatana -- sataniści, bo polscy duchowni to sataniści) uważaliby, że ich okradam.
    Wyznaczyli mi później (rękami moich rodziców) takie racje żywnościowe, że
    w efekcie połamane zostały palce prawej ręki i zjedzone mięśnie nóg. Byłem
    chudy (do 35 roku życia ważyłem około 75 kg -- mogę dziś nosić spodnie
    sprzed 23 lat, kiedy to byłem nastolatkiem; wcześniejszych nie mam)
    ale jadłem dużo. :) Na przykład, gdy sam żywiłem się, jadłem rano
    12 jajek i wieczorem tyle samo, a do tego jadłem normalny obiad.
    Tak upływały mi tygodnie wakacji. Siostra (z którą nie rozmawiam
    dzięki duchownym -- jestem dla niej za głupi po tym, jak utraciłem
    swoją pozycję w tym zasranym kraju) miała zwyczaj mówienia, że
    mięso jadam w dowolnych ilościach. :) I miała w tym rację. :)
    Potrafiłem w restauracjach zjadać trzy pełne obiady, czy raczej
    3 pełne drugie dania.

    Skurwiele typu Rabiczko, z opasłymi brzuchami, nie rozumiały, że
    ich racje żywnościowe doprowadzą moje zdrowie do ruiny.

    Ale przyszedł czas odpłaty!!!
    Łapy bezrobotne -- akurat teraz, gdy przyjechały do Białegostoku żydki. :)
    Oglądałem ich dziś w Supraślu -- patrzą na tę polska ziemię jak na swoją!!!

    Procedura jest prosta:

    -- najpierw trzeba wytworzyć sztucznie bezrobocie
    -- następnie trzeba zmiękczyć ludzi
    -- aż w końcu zatrudnić ich za psie pieniądze

    Ja to przeżyłem -- zamiast mlekiem, karmiłem się wędlinami, ale kości
    tego nie ścierpiały. Piękne mięśnie nóg (jeździłem sporo rowerem,
    stad te mięśnie -- powyżej bioder raczej ;) wyglądałem koszmarnie)
    poszły z wiatrem...

    Dziś sobie pobiegałem -- biegam strasznie rzadko, bo mam kłopoty z kolanami.
    Mam reumatyzm od urodzenia, ale skurwysyny uważają, że należy mnie dobijać
    i tłumaczyć ludziom, że to KARA BOŻA, nie reumatyzm!!! Lekarza, którzy mnie
    uchronił przed operacją i powiedział (po skrupulatnym badaniu) że nie mam
    żadnych zwyrodnień ani niczego złego -- pozbawiono praw wykonywania zawodu
    lekarza. Ten lekarz czekał na mnie (i na innych pacjentów) nie niecierpliwił
    się pacjentami, nie szukał podstępów ze strony pacjentów, nie podejrzewał
    ich o kłamstwa, ale leczył i widziałem dokładnie, że pacjent jest dla niego
    sednem, a leczenie (czy zdrowie) jest celem tego lekarza. :)

    Musze mieć wentylację i klimatyzację do normalnego życia, ale skurwysyny nie
    pozwolą na założenie tejże. :) Nie musze pytać? Sytuacja nie jest aż taka
    prosta, na jaką wygląda. :) Pewnego dnia pokonam skurwysynów i będę miał
    odpowiednią wilgotność w mieszkaniu, na razie ratuję się samochodem. :)

    Dziś biegałem, choć odzwyczajone biodra bolały. :) Kurowane kolana
    (które już miano mi odkroić za sprawa ,,woli bożej'') wytrzymały. :)
    Nie biegam ,,wyczynowo'', ale biegam!! I cieszę się tym strasznie mocno!!!

    Lekarz, którego wspomniałem, pamięta swoich pacjentów sprzed 30 lat. :)
    Wiem to na pewno! I choć moja matka (; nie o każdym ;) lekarzy dobrze
    wypowiada się (w zasadzie niemal o każdym źle) mówi o nim z szacunkiem,
    a pamięta go, bo leczył moją siostrę, gdy ta miała kilka latek...

    Najpierw długo ,,wytwarzano'' ;) zły wizerunek tego lekarza metodami
    co najmniej niestosownymi, później go osądzono. Nawet jeśli popełnił
    błędy, na pewno dochodzenie do wyroku było nieprawe!!! I jeśli nawet
    popełnił błędy, należy zapytać:

    -- czy inny w tej sytuacji by ich nie popełnił
    -- czy posiadany sprzęt i ogólnie posiadana przez takich lekarzy
    wiedza były wystarczające do uniknięcia tych błędów
    -- ile było jego winy, a ile nie jego
    -- jakie są skutki tych błędów
    -- czy nie można było błędów tych naprawić...

    Lekarz raczej został osadzony za to, że był ,,komunistą'' a był nim tak, jak ja
    byłem. :)

    Mnie durny lekarz zmarnował palec wskazujący prawej ręki. Zastosował ,,terapię'',
    która na pewno nie mogła dać dobrego efektu -- i tak cudem uratowałem ten palec. :)
    Duchownym nie na rękę jest to, że piszę. :) Jeden z lekarzy rozpatrywał nawet
    unieruchomienie stawu. :)

    Wszystko to pokonałem. :) Piszę -- przysięgałem Bogu, że będę pisał, a że
    wiele lat temu Pająki :) mnie podarowały i Usenet, i wiele więcej z internetu
    (nazywali to sieciami komputerowymi w ogóle, nie internetem) więc jestem
    jakby u siebie, gdy piszę. :)

    -=-

    Łapy splajtowały nie dlatego, że były złym przedsiębiorstwem lub niepotrzebnym.
    Zbankrutowały, aby mieszkających tam ludzi zmiękczyć i zatrudnić (przez
    Esperantystów?) ;) na warunkach bardzo złych dla tych ludzi. :)

    Esperantyści chodzą po białostockiej ziemi jak po swojej. :)
    Widać to wyraźnie. :) I nie są to samarytanie, ale raczej
    ludzie zgorzkniali (tego nie widzę, bo ich nie obserwuję,
    ale wiele wskazuje na to, że tacy są) którzy będą (niemal
    jak ja) szukali zemsty na świecie za doznane krzywdy. :)

    Będę mógł przyglądać się ze spokojem temu wszystkiemu, co się tutaj
    rozegra -- nie będę miał możliwości ingerowania, bo moje firmy zostały
    zniszczone przez księży. :)

    Można je odbudować? Można, ale musiałbym mieć RODZINĘ, a jej nie mam.
    Musiałbym najpierw ożenić się o doczekać potomstwa -- musiałyby moje
    dzieci mieć co najmniej 10 lat...

    -=-

    Nawet, gdybym przebaczył Polakom ich zbrodnię -- nie dam
    rady zbudować żadnej firmy bez swojej żony i swoich dzieci. :)
    I choćbym miał nie wiem, jak miękkie serce, nie dam rady zatrudnić
    Polaków i dać im godziwych pensji, na co liczą skurwysyny, choć
    w przeszłości byłem co najmniej hojny!!

    Kiedyś też nie miałem żony? Miałem młodość, miałem zdrowie,
    miałem znajomych i ,,przyjaciół'', miałem naiwność... Teraz jestem SAM. :)
    Nawet nie mam już ,,swojej'' Królewny -- nawet ją mi odebrano. :)

    Samotność -- to moja zemsta nad skurwielami -- Rabiczkami (przeklętej pamięci)
    Makulskimi, Butwiłowskimi, Samulami, Świetlickimi i innymi!!! :)

    Można dać mi kurwę? Można, ale mnie potrzeba miłości, nie jedynie pochwy ociekającej
    śluzem. :)
    Można dać mi starą sukę? Nie wytrzyma narzuconego tempa -- zdechnie z przemęczenia,
    i nie o sex jedynie tu chodzi, ale i o cos jeszcze. :)
    Można mnie utemperować? Podciąć nogi, połamać palce?
    Wówczas będę nieprzydatny. :)

    Mielenie pieniędzy nie na wiele się zda -- dziś zabierzemy w podatkach,
    aby jutro zasilić najuboższych? Nie lepiej było dać zlecenia (z państwowej
    przecież kolei) niż dać teraz (po plajcie) zasiłki, osłonę socjalną,
    przebranżowianie i osłonę przed zwiększoną przestępczością, jaka będzie
    miała miejsce w Łapach?

    Oczami wyobraźni widzę wkraczających do Polski Niemców czy żydów. :)
    O tym, że Polacy tracą swą niepodległość za sprawa złej gospodarki,
    chyba już wiadomo powszechnie: że do euro nam już strasznie daleko;
    że pomiatają nami, tłumacząc nam, iż źle stosujemy europejskie prawo;
    że źle gospodarujemy wspólnymi :) funduszami; że źle traktujemy polne
    żabki z Natury 2000; że nasza gospodarka chwieje się w jej fundamentach itd...

    Ale nie wiadomo o tym, jak nas potraktują nowi gospodarze tej polskiej ;) ziemi. :)

    Nie chodzi Niemcom tylko o ,,ziemie odzyskane'', ale o wszystko. :)
    Podobnie żydom -- nie tylko o zasiedlenie 3 milionami, ale o znacznie więcej. :)
    A z trzeciej strony napierają Ruscy...

    Jakaś zła moc ;) ukazuje mi raz za razem pięknie wyglądające wizytacje ,,obcych'' w
    Polsce...
    Patrzą wizytujący na te ziemie jak na swoje własne. :)

    A ja -- cieszę się, bo jednak nie mogę czuć się Polakiem w kraju,
    który mi odmówił prawa do jedzenia i prawa do założenia rodziny. :)
    Nawet psu nie odmawiają Polacy jedzenia czy ciupciania. :)
    (a mnie -- odmówili) Wolałbym chyba być psem w tym kraju, niż człowiekiem.
    Ponoć amerykańscy Indianie woleliby by być zwierzętami, bo cieszyliby
    się większymi prawami jako ginące gatunki zwierząt, niż jako ludzie. :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'