    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Date: Sat, 18 Jun 2011 14:35:55 +0200

    W dniu 2011-06-17 21:55, MZ pisze:

    > Tak samo zresztą jest np. pod wiaduktem na Żwirki i Wigury/Hynka, gdzie
    > jadąc od centrum i skręcając w lewo w kierunku Galerii Mokotów też
    > często korkuje się, mimo że prawy pas pozostaje pusty, bo wszyscy się
    > próbują wcisnąć na środkowy i lewy. I często zwłaszcza autobusiarze i
    > złotówy skręcają tam w lewo na ten skrajny prawy z pasa do jazdy na
    > wprost w kierunku lotniska. Myślę że takich przykładów można znaleźć więcej.

    A proszę bardzo - to samo rondo o którym piszesz, jadąc od janek
    chce skręcić w lewo , a że ruch tirowy też tam idzie - jak sie
    tiry nie ustawią obok siebie a ustawią się gęsiego - rondo
    opuszczą tylko 2pojazdy ... znam to z około 3 w nocy bo
    regularnie o tej porze tam jeżdżę ... jeszcze dodatkowo mniej
    pojazdów się zmieści bo tirmeni często zakładają, że o 3 w nocy
    zara sto tramwajów ich zaatakuje i dopóki nie zaświeci się
    zjazdowe zielone - stoją przed torami. Zawsze objeżdżam wtedy
    taki zatwardzenie prawym, i ustawiam się na skrajnie prawym
    (którego żaden tir nie zajmie bo za rondem ten pas się kończy)
    ... Za dnia jednak przy dużo większym ruchu prawdopodobieństwo
    spotkania kogoś kto tak alergicznie zareaguje, jak nasz
    hollyłódowiec jest znaczne. Jednak nie stresuję się z pewnych
    względów (OC+AC). Ja mam czas i mnie jeszcze za to płacą :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!