  • 41. Data: 2012-06-18 19:37:02
    Temat: Re: Kilka HDRow z Montrealu
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-06-18 16:36:33 +0000, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> said:

    > Pewnie nieraz widziałeś już takie HDRy, tylko sęk w tym, że ich nie
    > rozpoznałeś ;-)
    >
    > Tego z pewnością byś nie rozpoznał:
    > http://aamroczek.wordpress.com/2012/06/18/z-wawelu-d
    o-bodzentyna

    On 2012-06-18 14:49:54 +0000, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > Poznał, nie poznał, te są fajne:
    >
    > http://www.lonelywolf.pl/galeria/

    Te wyglądają na oczojebne Velvie itp. Nie robią wrażenia grafiki
    komputerowej, renderów do Mysa, czy innego Rivena. Takie pejzaże miałem
    okazję widywać w realu.

    Ale oczywiście.
    Obaj macie zupełną słuszność. Źle się wyraziłem. Powinienem był napisać.
    Jeżeli widać że to HDR, to jest wielka szansa na to iż jest to knot.
    Bardzo mało jest takich, w których widać, a jest dobrze.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2012-06-18 19:37:46
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-06-18 15:34:58 +0000, Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> said:

    > Piękne, jakiś (copyright) na to sobie zostawiasz? ;)

    Bardzo trafne.

  • 43. Data: 2012-06-18 20:21:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sebastian Nibisz wrote:

    > Pewnie nieraz widziałeś już takie HDRy, tylko sęk w tym, że ich nie
> [...]

    i to są dobre hdry...

  • 44. Data: 2012-06-18 20:22:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    de Fresz wrote:

    > Poznał, nie poznał, te są fajne:
    >
    > http://www.lonelywolf.pl/galeria/

    i tak to ma wyglądać... nie ma j.. w oczy JESTEM CHOLERNYM HDRem tylko ma
    walić w oczy JESTEM ZAJEBISTYM ZDJĘCIEM.

  • 45. Data: 2012-06-18 22:04:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 Jun 2012 17:34:58 +0200, Sylwester Zarębski napisał(a):

    > [...]
    >
    > Piękne, jakiś (copyright) na to sobie zostawiasz? ;)

    Muszę doczytać, czy GNU, czy CC ;-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 46. Data: 2012-06-18 23:15:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-06-18 18:36, Sebastian Nibisz pisze:
    > Tego z pewnością byś nie rozpoznał:
    > http://aamroczek.wordpress.com/2012/06/18/z-wawelu-d
    o-bodzentyna

    Aureola zdradza :)

    --
    pozdrawia Adam
    /boję się wejść do toalety albowiem wydaje mi się, że siedzi tam

  • 47. Data: 2012-06-18 23:16:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-06-18 12:02, kamil pisze:
    > Niech zgadnę, masz konta na digarcie i plfoto? ;-)

    A może se kupił album na szrocie? Czarnobiały, ruski, spleśniały...

    --
    pozdrawia Adam
    /panowie, szybciutko z tą trumną bo tam spadek czeka.../

  • 48. Data: 2012-06-18 23:19:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-06-17 12:31, Mariusz [mr.] pisze:
    > To jest słuszne podejście, ale tylko w sytuacji mocnej nieciągłości
    > (co akurat w kościele najczęściej ma miejsce) - mocnego zerwania
    > histogramu na oddzielną "wysepkę". Robienie takich sztuczek już choćby z
    > niebem w krajobrazie może doprowadzić do wrażenia sztuczności - dla mnie
    > jest to robienie "drugiego ząbka", ale trudno to pokazać bez ASCII:

    Na niebie to akurat nietrudno miękko zmieszać. Chyba, że nam się słońce
    kładzie po horyzoncie... ale powiedzmy, że też się da. Chyba, że drzewa
    wyłażą... itd :)

    > BTW: (tak mi się skojarzyło ze względu na "przedpiścę" :) Wczoraj
    > wieczorem szukałem materiałów nt. akustyki pokoju odsłuchowego,
    > przeczytałem artykuł z "Audio" do samego końca, patrzę na autora, a
    > tu... Waldek Józwa*! Oj, uśmiechnąłem się... :-)
    >
    > * Nasz grupowicz (szczególnie za "starych, dobrych cyfrowych
    > czasów..." ;) , także organizator plenerów foto, gdyby ktoś nie wiedział.

    Fajni ludzie robią różne rzeczy. Niefajni przytaczają powiedzonko ''jak
    coś jest do wszystkiego...'' :)

    --
    pozdrawia Adam
    /co masz zrobić dziś, zrób jutro - będzie koniec świata to narobisz się

  • 49. Data: 2012-06-18 23:55:34
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Janko Muzykant wrote:
    o-bodzentyna

    > Aureola zdradza :)

    Pokaż mi gdzie Ty widzisz tę aureolę, bo ja nie potrafię się jej doszukać.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 50. Data: 2012-06-19 00:49:19
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-06-18 23:55, Sebastian Nibisz pisze:
    > Pokaż mi gdzie Ty widzisz tę aureolę, bo ja nie potrafię się jej doszukać.

    Tam, gdzie zwykle - na krawędzi kontrastowych elementów, czyli tu przy
    oknie z prawej. Aureola, poświata, mgła - jak sobie kto tam chce
    nazywać. Rzecz praktycznie nie do przeskoczenia z powodu zapylenia
    powietrza, zresztą chyba nie ma szkieł wolnych od tego przy kilkunastu
    EV (da się odczarować w szopie, ale trudno - potrzeba precyzji i zwykle
    długo to trwa).

    Tak przy okazji - najmniejsza dyfuzja światła będzie w prostych w
    budowie szkłach makro czy standardowoogniskowych naleśnikach. Powinien
    ktoś zrobić ranking szkieł do hdr, że nie wspomnę o zaprojektowaniu takiego.

    --
    pozdrawia Adam
    /zegar, który stoi, przynajmniej jest dokładny dwa razy dziennie/