  • Data: 2012-06-17 09:37:11
    Temat: Re: Kilka HDRow z Montrealu
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-16 06:06, ZubekPhoto pisze:
    > w przyrodzie moze nie ale w kosciele tak :)

    Nigdzie.

    > nie dodalo sie, gwarantuje ci nawet deko sie nie dodalo, to co widzisz to
    > jasniejszy gray scale z tymi samymi kolorami.

    Jest kolorowo, bardziej niż naturalnie.

    > poszukuje od dawna nauczyciela lub kogos kto by mi pokazal, ale jak dotad
    > tylko teoretycy z wlasna recepta ktora jest niewykonalna proznia otworki ...:)

    Ale co tu pokazywać? Zmniejszyć intensywność efektu - będzie dobrze.

    Sam nie używam hdra, ponieważ prawie zawsze wystarczy jedno ujęcie. W
    przypadku wnętrz z oknami lepsze efekty da złożenie dwóch ujęć, dla
    powierzchni okiennych i reszty - będziemy mieli zdjęcie bez przepałów i
    bez aureol. Tylko to się robi ręcznie, bo na razie żaden plugin do
    automatyki takich działań nie powstał (i raczej nie powstanie chyba).
    Pracy jest na szczęście niewiele.

    --
    pozdrawia Adam
    /duszno mi, codziennie głupota mnie zabija, wszędzie jej pełno, ratunku!/