  • 71. Data: 2010-06-21 10:15:38
    Temat: Re: Kierunkowy bez zera
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > Aha, przechowujesz na bilbordzie, a jak wybierasz? :-P

    Właściciel przechowuje, ja wybieram. I te zmiany wybierania przypominają mi
    burdel jaki jest na drogach z okazji remontów.

  • 72. Data: 2010-06-21 10:26:42
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Kwestia przyzwyczajenia.
    > Zawsze trzeba bylo pelne to nigdy nie testowales krotszych. Dzwonilo
    > sie na inne komorki i znow nie bylo wyjscia.

    To nie jest kwestia przyzwyczajenia tylko nieistotności udogodnienia przy
    zróżnicowanych kierunkowych. Jedyne o co statystycznie można skrócić to +48.
    W stacjonarnych obszarach miejskich już można było ograniczyć o +48xx

    > No i w komorce
    > wprowadzasz znajomych do ksiazki.

    A w stacjonarnym nie ?

    > A wez sobie prawdziwa ksiazke telefoniczna i zadzwon np po
    > przychodniach w celu zarejestrowania do ortopedy w jak najszybszym
    > terminie..

    Jak wyżej

  • 73. Data: 2010-06-21 11:56:02
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > przy zróżnicowanych kierunkowych. Jedyne o co statystycznie można
    > skrócić to +48. W stacjonarnych obszarach miejskich już można było

    Jesteś przejazdem w drugim zakątku Polski, pyka ci koło, widzisz telefon
    do warsztatu, bez "kierunkowego". Jak masz zadzwonić?
    BTW. Co Duńczycy na to?

    --
    ((*))
    ((+))

  • 74. Data: 2010-06-22 06:28:07
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > Jesteś przejazdem w drugim zakątku Polski, pyka ci koło, widzisz telefon
    > do warsztatu, bez "kierunkowego". Jak masz zadzwonić?
    > BTW. Co Duńczycy na to?

    Trol ?

  • 75. Data: 2010-06-22 12:15:06
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > Użytkownik "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > Trol ?

    Miło mi, A.D. jestem.

    --
    ((*))
    ((+))

  • 76. Data: 2010-06-22 13:10:23
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik niusy.pl napisał:

    > Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl>

    > I co to ma do skróconego wybierania numeru ?

    No ma. Jakby nie było wtedy skróconego wybierania, tylko z 81, to by się
    dodzwaniał tam gdzie chciał czyli na SS a nie do Puław.

    > Po co na komórce używać numeracji skróconej ?

    A co tu ma do rzeczy numeracja skrócona? Ja piszę o zerze Moja żona
    kręciła z komórki 81 czy inny kierunkowy stacjonarny i było dobrze.
    Nagle w mediach zaczęła się wielka kampania zero-kierunkowy, która
    dotyczyła wewnątrzstrefowych połączeń stacjonarnych. Moja żona odebrała
    to w ten sposób, że trzeba dodawać zero również przed numerem
    stacjonarnym wybieranym na komórce

    Międzynarodowo ze stacjonarnego?

    Przemek

  • 77. Data: 2010-06-22 13:13:12
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

    > Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości
    >
    > Jesteś przejazdem w drugim zakątku Polski, pyka ci koło, widzisz telefon
    > do warsztatu, bez "kierunkowego". Jak masz zadzwonić?

    Tak jak widzisz - tyle, że z automatu :-P

    > BTW. Co Duńczycy na to?

    O co kaman z tymi Duńczykami? Czy chodzi Ci o jakąś specyfikę ichniej
    numeracji?

    Przemek

  • 78. Data: 2010-06-22 13:50:39
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:hvqctf$4pf$2@inews.gazeta.pl...

    > Tak jak widzisz - tyle, że z automatu :-P

    Wyjmuję komórczaka, wstukuję numer z tabliczki - co w słuchawce?

    > O co kaman z tymi Duńczykami? Czy chodzi Ci o jakąś specyfikę ichniej
    > numeracji?

    Takowoż - jest jednolita i nie ma pier*dolenia się z kierunkowymi.

    --
    ((*))
    ((+))

  • 79. Data: 2010-06-22 20:38:19
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > Wyjmuję komórczaka, wstukuję numer z tabliczki - co w słuchawce?

    Widzę numer budy od psa, wstukuję do komórczaka, co w słuchawce ?

    > Takowoż - jest jednolita i nie ma pier*dolenia się z kierunkowymi.

    U nas też jest jednolita. Wystarczy mieć pełny numer i wybierać też pełny.
    Kwestia, że do sąsiedniego pokoju wystarczy wybrać 1 cyfrę zamiast np 9. Do
    sąsiedniego budynku też może być krócej.

  • 80. Data: 2010-06-22 22:21:58
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > Użytkownik "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > Widzę numer budy od psa, wstukuję do komórczaka, co w słuchawce ?

    Widzę, że sens dyskusji z tobą jest zlekka wątpliwy, odwracaj sobie kota
    ogonem, ale już nie z moim udziałem. Bye.

    --
    ((*))
    ((+))