  • Data: 2010-06-25 00:31:04
    Temat: Re: Kierunkowy bez zera
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:hvrefl$97j$1@inews.gazeta.pl...
    > NMTN. Po prostu z tym automatem chodziło mi o to, że dzwonienie
    > lokalne bez kierunkowego ma sens, kiedy strona dzwoniąca ma jakąś
    > zdefiniowaną lokalizację.

    No właśnie. Lokalna społeczność mogła by sobie nawet bardziej urwać, do
    4, czy nawet 3 cyferek w mniejszych miejscowościach Tylko, że nie tak
    rzadko, z jakiejś usługi może zechcieć / musieć skorzystać ktoś z innego
    rejonu, a wtedy kłopot, co ma dobić? Nie musi być fachurą, znającym
    wszystkie kierunki w kraju.

    > No ale sceptyk powiedziałby, że Dania ludnościowo to jest mniej więcej
    > tyle co SN 32 + SN 22, więc to jest uzasadnione ;-). BTW, Dania chyba
    > nie jest jedynym obok Polski krajem z zamkniętym system numeracji (nie
    > liczę Monako, Andory etc.)?

    Włoch, Czech, Słowacji, a nie wiem, czy i nie USA? Zdaje mi się, że u
    tych ostatnich (mam sprzeczne informacje co do scalenia numeru z
    kierunkiem, a nie mam kontaktu z osobą, u której mógłbym to
    stuprocentowo potwierdzić lub zaprzeczyć) też zasoby powoli się
    zapełniają (noc grudniowa, dzień czerwcowy, wszystko przemija), o czym
    może świadczyć powstawanie nowych kierunków, przypuszczam więc, że tam
    może być taki twór, jak np. 728 911 abcd, na podobnej zasadzie, co u nas
    np. 229 971 abc, czy 410 048 xxx, do którego powoli się przymierzamy.
    Poza tym, zdaje mi się, że gęstość stelefonizowania .dk jest "deczko"
    większa, niż .pl...

    --
    ((*))
    ((+))