  • Data: 2010-06-25 08:24:21
    Temat: Re: Kierunkowy bez zera
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Standard, jako taki, jest jeden: ITU E.164
    > ALe to, o czym tu mówimy, to uregulowania prawne wynikające z Planu
    > Numeracji Krajowej

    No tak. Dokładniej rozchodzi mi się o takie niszowe przypadki jak:
    1) http://www.telebonus.pl/insiders/obrazki/rewers_kart
    y_big.jpg
    (międzynarodowy bez 00 wszędzie)
    2) http://telepin.pl/mobi/index.php?page=pre_jak_korzys
    tac
    (krajowy z 0, międzynarodowy z 00)
    3) http://www.gaduair.pl/telefonia/dzwon-na-telefon/
    Zainstaluj najnowszą wersję komunikatora Gadu-Gadu i zaloguj się na swój
    numer GaduAIR..
    Wpisz wybrany numer telefonu w okienko rozmowy głosowej. Numer należy
    poprzedzić właściwym prefiksem (np. 022XXXXXXX dla rozmów krajowych lub
    48022XXXXXXX dla rozmów zagranicznych)..
    ^^^^^^^^^^^^ to jakiś hardkor :-P

    Czy do tego typu usług obowiązuje jakieś formalne uregulowanie odnośnie
    postaci numeru???

    Tzn. F2F + F2M > M2F + M2M?

    Przemek