  • Data: 2010-06-22 22:46:08
    Temat: Re: Kierunkowy bez zera
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

    > Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    > wiadomości news:hvqctf$4pf$2@inews.gazeta.pl...

    > Wyjmuję komórczaka, wstukuję numer z tabliczki - co w słuchawce?
    NMTN. Po prostu z tym automatem chodziło mi o to, że dzwonienie lokalne
    bez kierunkowego ma sens, kiedy strona dzwoniąca ma jakąś zdefiniowaną
    lokalizację.

    > Takowoż - jest jednolita i nie ma pier*dolenia się z kierunkowymi.
    No ale sceptyk powiedziałby, że Dania ludnościowo to jest mniej więcej
    tyle co SN 32 + SN 22, więc to jest uzasadnione ;-). BTW, Dania chyba
    nie jest jedynym obok Polski krajem z zamkniętym system numeracji (nie
    liczę Monako, Andory etc.)?

    Przemek