    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kierunkowskazy na rondzie
    Date: Thu, 3 May 2012 12:08:09 +0200

    Dnia Wed, 02 May 2012 20:27:55 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > (...)

    > Nie wiem co miał na myśli konkretny minister w konkretnym
    > kraju.

    No to skad wiesz ze niefortunie sformulowany zostal ?

    > No właśnie. Wjechałem na C12, które mówi tylko o tym, że mam ruch
    > okrężny. Chyba logiczne, że ten ruch nie ma pierwszeństwa, w
    > przeciwieństwie do sytuacji, kiedy mam A7, więc wjeżdżam na
    > część jezdni z pierwszeństwem. Skoro wjechałem na część z
    > pierwszeństwem to zdaje się, że je już posiadam. Repetycja
    > znaku/pierwszeństwa jest zbędna, tym bardziej, że nie ma
    > czegoś takiego jak pierwszeństwo absolutne.
    > No popatrz.

    No ale nie przemyslales przykladu. Wjezdzasz na rondo przez samo C12.
    wiesz ze bedziesz musial ustepowac pierwszenstwa na kazdym (?) wjezdzie,
    bez zadnych dodatkowych znakow.
    Na nastepnym wjezdzie wjezdzam ja. Tylko ze madry dezorganizator ruchu
    postawil mi C12+A7. Czekam az przejedziesz. Ty czekasz az ja przejade.
    No powiedzmy ze ja ruszam pierwszy i jade sobie, wiedzac ze na tym rondzie
    pierwszenstwo maja ci co na nim jada. Dojezdzamy to kolejnego wjazdu ... ja
    w gaz, ty w hamulec.

    Owszem, mozna nam bylo przed tym dojazdem postawic A7.
    Ale wtedy wlasciwie na calym obwodzie przed kazdym wjazdem powinno stac.

    J.