  • 11. Data: 2014-03-17 13:02:57
    Temat: Re: Kierunek bieżnika
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Artur Miller wrote:

    > a śrubki dobrze przykręciłeś? :)

    Raczej tak. Tzn. na podniesionym kole dokręcam do lekkiego oporu,
    opuszczam koło i dokręcam wszystkie nakrętki do mocnego oporu (ale bez
    przesady). Po zakończeniu całej operacji na czterech kołach obchodzę
    jeszcze raz auto dookoła i sprawdzam, czy wszystkie nakrętki są
    przykręcone jak należy.

  • 12. Data: 2014-03-20 18:39:00
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Jan Koval" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe. Jak dla mnie outside nic nie oznacza. Można mieć outside na
    > zewnątrz a strzałkę do tyłu.

    To dowodzi, że brak angielskiego jest jednym z twoich mniejszych problemów..

    Tu masz opisaną przez wielu specjalistów konstrukcję opon.
    http://www.opony.com.pl/opony-porady-ekspertow/biezn
    ik-asymetryczny-czy-kierunkowy/?id=11

    Nic nie pisza aby asymetryczne opony były lewe i prawe (miały też strzałkę).

  • 13. Data: 2014-03-20 20:17:26
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Jan Koval" wrote in message news:lg6bn6$pj9$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Ciekawe. Jak dla mnie outside nic nie oznacza.

    Bo najwyraźniej nie masz pojęcia o tym, co to jest opona asymetryczna.

    > Można mieć outside na zewnątrz a strzałkę do tyłu.

    Można mieć też strzałkę z napisem "WC - 100m. Biegiem 50", ale to też nie
    dotyczy opon asymetrycznych (nie kierunkowych).

    --
    Axel

  • 14. Data: 2014-03-20 20:27:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-20 18:39, t-1 pisze:

    > To dowodzi, że brak angielskiego jest jednym z twoich mniejszych
    > problemów..

    Różne głupoty wypisuje, to fakt.

> [...]
    ik-asymetryczny-czy-kierunkowy/?id=11

    > Nic nie pisza aby asymetryczne opony były lewe i prawe (miały też

    Jakie źródło, takie wnioski :)

    http://www.ityre.com/pl/tyres/catalog/nokian/model/2
    291/

    Gdybyś miał wątpliwości, że mogą być opony asymetryczne kierunkowe,
    a co a tym idzie - lewe i prawe.