  • 1. Data: 2014-03-14 17:11:23
    Temat: Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97
    Od: "sandin" <sandi@paka71>

    Pacjent Polo '97 rok, silnik 1.6 AEE.
    Przestał jechać i na VAGu nie pokazywał obrotów więc wymieniony został
    aparat zapłonowy
    z czujnikiem Halla wewnątrz. Auto odpaliło ale obroty falują w róznych
    zakresach, czasami
    między 400-1100 czasami 1000-2000. Samochód często gaśnie, nie ma reguły w
    którym momencie.
    Umyta była przepustnica, zaadoptowana i dalej bez zmian. Na VAG-COM widać
    jak sygnał z czujnika
    halla spada i pokazuje 150-200 obr./min. ale zaraz się podnosi. Czujniki
    temp. do komputera pokazują
    w porządku 89-93 st. po pełnym nagrznaiu. Co można jeszcze sprawdzić? Cewka
    była pomieniana na inną
    i bez zmian.

  • 2. Data: 2014-03-14 18:08:54
    Temat: Re: Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97
    Od: "SP1H" <...@p...pl>

    > Co można jeszcze sprawdzić?

    filtr paliwa

  • 3. Data: 2014-03-14 19:16:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** sandin pisze tak:

> [...]
    > czujnikiem Halla wewnątrz. Auto odpaliło ale obroty falują w
    > róznych zakresach, czasami między 400-1100 czasami 1000-2000

    Jeśli przed awarią były dobre obroty a teraz są złe to winna jest rzecz
    którą ruszyłeś.

    Nie dało się wymienić samego Halla na nowy, z boku bez odkręcania
    aparatu od głowicy? Zruszone śruby zmieniły wyprzedzenia zapłonu.

    Sprawdzałeś wyprzedzenie zapłonu po? Jesteś pewny tego aparatu co teraz
    jest zamontowany?

    --
    Piter

  • 4. Data: 2014-03-15 12:03:17
    Od: "sandin" <sandi@paka71>

    > filtr paliwa

    zmieniony

  • 5. Data: 2014-03-15 12:05:44
    Od: "sandin" <sandi@paka71>

> [...]
    >
    > Nie dało się wymienić samego Halla na nowy, z boku bez odkręcania
    > aparatu od głowicy? Zruszone śruby zmieniły wyprzedzenia zapłonu.

    dało ale aparat był niewele droższy.
    na dodatek żeby wyeliminować wadliwy aparat za drugim razem zmieniłem sam
    czujnik w aparacie

    > Sprawdzałeś wyprzedzenie zapłonu po? Jesteś pewny tego aparatu co teraz
    > jest zamontowany?

    jak pisałem drgi raz wymieniłem sam czujnik w aparacie
    aparat ustawiony tak samo jak poprzednio, wyprzedzanie albo opoźnianie nie
    przynosi większych zmian