-
1. Data: 2014-03-14 17:11:23
Temat: Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97
Od: "sandin" <sandi@paka71>
Pacjent Polo '97 rok, silnik 1.6 AEE.
Przestał jechać i na VAGu nie pokazywał obrotów więc wymieniony został
aparat zapłonowy
z czujnikiem Halla wewnątrz. Auto odpaliło ale obroty falują w róznych
zakresach, czasami
między 400-1100 czasami 1000-2000. Samochód często gaśnie, nie ma reguły w
którym momencie.
Umyta była przepustnica, zaadoptowana i dalej bez zmian. Na VAG-COM widać
jak sygnał z czujnika
halla spada i pokazuje 150-200 obr./min. ale zaraz się podnosi. Czujniki
temp. do komputera pokazują
w porządku 89-93 st. po pełnym nagrznaiu. Co można jeszcze sprawdzić? Cewka
była pomieniana na inną
i bez zmian.
-
2. Data: 2014-03-14 18:08:54
Temat: Re: Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97
Od: "SP1H" <...@p...pl>
> Co można jeszcze sprawdzić?
filtr paliwa
-
3. Data: 2014-03-14 19:16:09
Temat: Re: Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97
Od: PiteR <e...@f...pl>
na ** p.m.s ** sandin pisze tak:
> Pacjent Polo '97 rok, silnik 1.6 AEE. Przestał jechać i na VAGu
> nie pokazywał obrotów więc wymieniony został aparat zapłonowy z
> czujnikiem Halla wewnątrz. Auto odpaliło ale obroty falują w
> róznych zakresach, czasami między 400-1100 czasami 1000-2000
Jeśli przed awarią były dobre obroty a teraz są złe to winna jest rzecz
którą ruszyłeś.
Nie dało się wymienić samego Halla na nowy, z boku bez odkręcania
aparatu od głowicy? Zruszone śruby zmieniły wyprzedzenia zapłonu.
Sprawdzałeś wyprzedzenie zapłonu po? Jesteś pewny tego aparatu co teraz
jest zamontowany?
--
Piter
-
4. Data: 2014-03-15 12:03:17
Temat: Re: Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97
Od: "sandin" <sandi@paka71>
> filtr paliwa
zmieniony
-
5. Data: 2014-03-15 12:05:44
Temat: Re: Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97
Od: "sandin" <sandi@paka71>
> Jeśli przed awarią były dobre obroty a teraz są złe to winna jest rzecz
> którą ruszyłeś.
>
> Nie dało się wymienić samego Halla na nowy, z boku bez odkręcania
> aparatu od głowicy? Zruszone śruby zmieniły wyprzedzenia zapłonu.
dało ale aparat był niewele droższy.
na dodatek żeby wyeliminować wadliwy aparat za drugim razem zmieniłem sam
czujnik w aparacie
> Sprawdzałeś wyprzedzenie zapłonu po? Jesteś pewny tego aparatu co teraz
> jest zamontowany?
jak pisałem drgi raz wymieniłem sam czujnik w aparacie
aparat ustawiony tak samo jak poprzednio, wyprzedzanie albo opoźnianie nie
przynosi większych zmian