  • 1. Data: 2019-03-30 17:50:48
    Temat: Kierowcy masowo niszczą fotoradary
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    http://niusy.pl/@nczas.com/a6m

    "Wzrosnąć miała liczba wypadków śmiertelnych na drogach..."

  • 2. Data: 2019-03-30 20:59:30
    Temat: Re: Kierowcy masowo niszczą fotoradary
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-30 o 17:50, kk pisze:

    > http://niusy.pl/@nczas.com/a6m
    >
    > "Wzrosnąć miała liczba wypadków śmiertelnych na drogach..."

    Skąd wiadomo, że niszczeniem fotoradarów zajmują się kierowcy? Pewnie
    nie ma na to żadnych miarodajnych danych, a jedynie dziennikarska
    pseudologika. Jak to miałoby wyglądać? Np. jestem kierowcą, jadę drogą,
    patrzę, widzę FOTORADAR. Zatrzymuję samochód obok na poboczu, wyciągam z
    bagażnika sprzęt, który wożę w bagażniku i niszczę fotoradar. Po
    zniszczeniu fotoradaru wsiadam i jadę dalej, aż napotkam kolejny
    fotoradar :-9
    Moim zdaniem niszczeniem fotoradarów muszą zajmować się frustraci, dla
    których jazda zgodnie z przepisami stanowi problem mentalny. Jeżeli w
    ogóle to są kierowcy, a nie zwykli wandale, którzy niszczą, co popadnie
    - przystanki autobusowe, witryny sklepowe, podpalają samochody itd.

  • 3. Data: 2019-03-30 21:42:14
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-30 20:59, Poldek wrote:

> [...]
    > bagażnika sprzęt, który wożę w bagażniku i niszczę fotoradar. Po
    > zniszczeniu fotoradaru wsiadam i jadę dalej, aż napotkam kolejny

    No przecież pisze, że grupy były co się tym zajmowały

> [...]
    > ogóle to są kierowcy, a nie zwykli wandale, którzy niszczą, co popadnie
    > - przystanki autobusowe, witryny sklepowe, podpalają samochody itd.

    Myślisz, że oni tak jak Ty mają problem mentalny?

  • 4. Data: 2019-03-31 15:35:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-30 o 21:42, kk pisze:

    > No przecież pisze, że grupy były co się tym zajmowały

    > Myślisz, że oni tak jak Ty mają problem mentalny?

    Nigdy nie dostałem mandatu za prędkość. Ani z fotoradaru, ani z
    suszarki. Ty dostałeś? I w związku z tym fantazjowałeś o zniszczeniu
    fotoradaru? :-)

  • 5. Data: 2019-03-31 23:09:35
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-31 15:35, Poldek wrote:

    > Nigdy nie dostałem mandatu za prędkość. Ani z fotoradaru, ani z
    > suszarki. Ty dostałeś? I w związku z tym fantazjowałeś o zniszczeniu
    > fotoradaru? :-)

    Nie musiałem fantazjować tak jak Ty o cudzych problemach

  • 6. Data: 2019-03-31 23:39:52
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-31 o 23:09, kk pisze:

    > Nie musiałem fantazjować tak jak Ty o cudzych problemach

    Zniszczyłeś fotoradar i chcesz się tym pochwalić?
    Napisz nam o swoim postępowaniu.

  • 7. Data: 2019-03-31 23:40:31
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-31 23:39, Poldek wrote:

    > Zniszczyłeś fotoradar i chcesz się tym pochwalić?
    > Napisz nam o swoim postępowaniu.

    Tak, puknij się w głowę

  • 8. Data: 2019-04-01 13:33:24
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-03-30 o 20:59, Poldek pisze:

> [...]
    nie zwykli wandale, którzy niszczą, co popadnie - przystanki autobusowe, witryny

    Ale co. To znaczy myślisz, że ci którzy niszczą nie są kierowcami?

  • 9. Data: 2019-04-01 16:37:41
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-04-01 o 13:33, robot pisze:

    > Ale co. To znaczy myślisz, że ci którzy niszczą nie są kierowcami?

    Ze odsetek kierowców jest w tych grupach podobny, jak w grupach żółtych
    kamizelek, które demolują witryny sklepowe, podpalają samochody w Paryżu
    itp. akcje dewastacyjne.

  • 10. Data: 2019-04-01 20:50:27
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-03-30 o 17:50, kk pisze:
    > http://niusy.pl/@nczas.com/a6m
    Dał nam przykład Bonaparte, jak zwyciężać mamy;-)
    BTW w Polsce chyba jakiś konkurs utworzę na radar postawiony w sensownym
    miejscu. Sensownym, czyli takim, gdzie jazda z prędkością większą niż
    dopuszczalna, jest niebezpieczna (a nie tam, gdzie może najwięcej zarobić).

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa