  • 11. Data: 2019-04-01 21:05:02
    Temat: Re: Kierowcy masowo niszczą fotoradary
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-03-30 o 17:50, kk pisze:
    >Dał nam przykład Bonaparte, jak zwyciężać mamy;-)

    P.S. te 660mln to koszt FR, czy koszt utraconych mandatow ?

    >BTW w Polsce chyba jakiś konkurs utworzę na radar postawiony w
    >sensownym miejscu. Sensownym, czyli takim, gdzie jazda z prędkością
    >większą niż dopuszczalna, jest niebezpieczna (a nie tam, gdzie może
    >najwięcej zarobić).

    W jakim sensie ?

    Przeciez zawsze zgrabnie uzasadnia, ze tam gdzie stoi jest uzasadniony
    :-)

    Teren zabudowany i 50 wystarczajaco uzasadnia ?

    A tak swoja droga - one duzo zarabiaja ?
    Wydaja mi sie kompletnie niegrozne - stałe, z ostrzegawczym znakiem,
    wpisane w nawigacje i janosika - zaplacic mozna tylko przez gapiostwo
    :-)

    J.

  • 12. Data: 2019-04-02 02:43:23
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-04-01 o 21:05, J.F. pisze:

    > A tak swoja droga - one duzo zarabiaja ?
    Za PO były wpisane do budżetu wpływy z mandatów coś ponad 2 Gzł. A i tak
    "piniędzy nie ma i nie będzie". Jak jest teraz - nie wiem, ale
    najwyraźniej też im brakuje kasy, skoro znów stawiają. Jak by się nie
    opłacało, to by nie stawiali, a niektóre gminy (jak jeszcze wtedy mogły
    na tym zarabiać) uczyniły sobie z tego połowę dochodów budżetowych.
    Widocznie mimo Yanosików i CB, ktoś się na to łapał.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 13. Data: 2019-04-02 10:13:53
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 01 Apr 2019 20:50:27 +0200, Pawel \"O'Pajak\" wrote:
> [...]
    > miejscu. Sensownym, czyli takim, gdzie jazda z prędkością większą niż
    > dopuszczalna, jest niebezpieczna (a nie tam, gdzie może najwięcej

    Ale przecież w radarach nie chodzi o to by było bezpieczniej tam, gdzie
    stoją. Tylko o to, by kierowca bał się przekraczać dopuszczalną prędkość
    gdziekolwiek.

    Mateusz

  • 14. Data: 2019-04-02 10:40:44
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, April 1, 2019 at 8:50:38 PM UTC+2, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > BTW w Polsce chyba jakiś konkurs utworzę na radar postawiony w sensownym
    > miejscu. Sensownym, czyli takim, gdzie jazda z prędkością większą niż
    > dopuszczalna, jest niebezpieczna (a nie tam, gdzie może najwięcej zarobić).

    no, kilka by sie znalazlo ;)
    np. przed przejsciami dla pieszych na Zakopiance ( Krakow-Lubien, droga 7). W sumie
    powinni tam kladki albo tunele zrobic, ale nie ma :( ograniczenie do 70 nie pomagalo,
    ostatnio postawili do 50 (a i tak co chwile jakis pieszy ginie). Radar wymusza
    zwolnienie tuz przed...

    albo kolejny w okolicy, Kuznia w Sulkowicach, powod podobny + ruch wozkow widlowych w
    poprzek drogi (bo rozdziela 2 czesci zakladu), wczesniej bylo olewane ograniczenie do
    40, teraz jest 50 + foto
    https://goo.gl/maps/EZhwSY6yjq22

  • 15. Data: 2019-04-02 10:50:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 2 Apr 2019 01:40:44 -0700 (PDT), w
    <3...@g...c
    om>, WS
    <L...@c...pl> napisał(-a):

> [...]
    ostatnio postawili do 50 (a i tak co chwile jakis pieszy ginie). Radar wymusza

    Zabijają ci, co uważają, że te ograniczenie jest z pupy wzięte.

  • 16. Data: 2019-04-02 12:05:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    ..

> [...]
    >gdzie
    >stoją. Tylko o to, by kierowca bał się przekraczać dopuszczalną

    A to zalezy.
    U nas chodzi o to pierwsze :-)

    J.

  • 17. Data: 2019-04-02 12:35:16
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-04-02 o 10:50, r...@k...pl pisze:
    > Tue, 2 Apr 2019 01:40:44 -0700 (PDT), w
    om>, WS

> [...]
    wymusza zwolnienie tuz przed...

    > Zabijają ci, co uważają, że te ograniczenie jest z pupy wzięte.

    Bo standardowo jest z pupy, to i nie dziwne że tak myślą.

  • 18. Data: 2019-04-02 12:45:22
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-03-31 o 15:35, Poldek pisze:

    > Nigdy nie dostałem mandatu za prędkość. Ani z fotoradaru, ani z suszarki. [...]
    Ja to bym się tym tak nie chwalił. Ale szanuję i twoje podejście.