    From: amos <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kierowcy i pasa?erowie wie?wagenów Audi to buraki
    Date: Thu, 16 Jun 2011 04:49:19 -0700 (PDT)
    <itb0h5$tvn$1@mx1.internetia.pl>
    <e...@w...googlegroups.com>
    <itcf2g$6kn$1@mx1.internetia.pl>
    <4...@z...googlegroups.com>
    <itcnq8$k38$1@mx1.internetia.pl>
    <4df9e833$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>

    On 16 Cze, 13:25, to <t...@a...xyz> wrote:
    > Praktycznie w żadnym wypadku nie jest, chyba, że znajdzie korek złożony z
    > samych maluchów, z których każdy będzie stał przy tej samej krawędzi
    > jezdni.

    Praktycznie w bardzo wielu sytuacjach jest. Gdybys jezdzil jednosladem
    moze bys to dostrzegal.

    Domyslam sie, ze pijesz do "bezpiecznej odleglosci". Kwestie linii
    ciaglej i przerywanej sa chyba bezsporne.

    Otoz w sytuacji, gdy kierowca zmienia pas/kierunek ruchu bez
    spojrzenia w lusterko nie istnieje pojecie "bezpiecznej odleglosci",
    czego dla mnie dowodem jest sytuacja z zycia wzieta, sprzed kilku dni.

    Mnie i kierowce slepca dzielily niemal 2 pasy ruchu owej "bezpiecznej
    odleglosci" a mimo to omal nie wyladowalem pod tramwajem na Jana
    Pawla. Wszystko przy predkosciach zwyklych-miejskich. Zadnego
    zapierdalania.

    Wsrod stojacych w korku aut, zupelnie wystarczajaca (i bezpieczna)
    jest odleglosc 5 cm (najczesciej pomiedzy lusterka motocykla i
    lusterkiem auta). Stojace auta nie maja mozliwosci poruszania sie w
    bok a jesli juz to o ile kierowca sprawdzi _przed_ manewrem czy jest
    mozliwosc jego wykonania, nie ma sily aby sie cos zlego wydarzylo.
    Motocykl jest bardzo dobrze

    Tutaj dla mnie potwierdzeniem tej teorii jest moje wlasne
    doswiadczenie. Jedyne niebezpieczne sytuacje mialy miejsce gdy ktos
    otworzyl dzrzwi w korku lub gdy ktos zlosliwie na mnie najezdzal.
    Mialem takie akcje w ciagu paru lat moze 2-3.

    No i jeszcze takie, gdy kierowca nie spojrzal w lusterko przed
    manewrem - tych nie zlicze...

    --
    zdrowka
    amos