  • Date: Wed, 26 Sep 2012 10:55:36 +0200
    From: R2r <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kierowco bądź przytomny

    W dniu 2012-09-26 07:15, WOJO pisze:
    > Już kilka razy w tym roku zdarzyło mi się kląć pod nosem, bo we mgle,
    > szrówce rannej lub wieczornej, podczas deszczu, widziałem gamoni jadących na
    > włączonych
    > ledowych samoróbach "do jazdy dziennej", zamiast świateł mijania.Taki gamoń
    > jedzie w przeświadczeniu,
    > że wszystko jest w porządku, skoro włączył światła, to jest super widoczny,a
    > prawda okazuje się inna.
    > WOJO

    Ale to jest problem opieprzania się powołanej do tego, aby takich gamoni
    tępić, instytucji. Policji wygodniej ustawić się z suszarką w krzakach
    niż zabierać DR czy to za LEDwo widoczne diodki samoróbki w roli świateł
    DLR czy z kolei oślepiające ksenonowe (również samoróbki) albo po prostu
    źle ustawione światła mijania. Bo przecież "prędkość jest główną
    przyczyną wypadków".

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __