    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: "Kierowca samochodu próbował mnie zabić!"
    Date: Sat, 29 May 2010 19:10:30 +0200

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości
    news:htrfvn$lm$1@news.onet.pl...
    > już kiedyś koleś jechał za mną jakimś wypasionym volvo ze 4km mrugając i
    > tąbiąc na przemian bo na ograniczeniu do 90 jechałem dokładnie 90 i nie
    > chciałem zjechać na pobocze żeby król szos wyprzedził.....

    No i? Jesteś policjantem na służbie żeby określać kto i z jaką prędkością ma
    jeździć? Jedziesz lewym pasem, ktoś z tyłu jedzie szybciej za Tobą, to Twoim
    psim obowiązkiem jest zjechać na prawy pas i zwolnić lewy. Jak nie
    zjechałeś, bo nie zobaczyłeś że jedzie, bo rzadko patrzysz w lusterka, to
    klient Ci mrugnął światłami - generalnie nie lubię takich co mrugają, ja też
    nikomu nie mrugam, bo uważam to za niegrzeczne - skoro nadal z premedytacją
    jechałeś przez 4 km lewym i widziałeś że ktoś chce Cię wyprzedzić, to po
    prostu jesteś zwykłym chujem jebanym. I wtedy, taki ktoś na najbliżym
    skrzyżowaniu powinien Ci zajebać w pusty łeb tak żebyś na przyszłość
    zrozumiał. Nikt nie ma obowiązku tłumaczyć się przed Tobą z jaką prędkością
    podróżuje. Ty natomiast masz obowiązek zjechać na prawy pas. Tyle.
    Oczywiście to nie jest powód, żeby kogoś zabijać jak sir Piernik
    rowerzystę... ale na pewno jest powód do dobrej zjeby. A nawet zajebania w
    głupi ryj:-)

    --
    Grzybol