    Subject: Re: Kierowca samochodu potrącił rowerzystę.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <r...@4...com>
    <5b19a54f$0$624$65785112@news.neostrada.pl> <pfdtb7$qa$1@news.mixmin.net>
    <5b1a9524$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 8 Jun 2018 17:23:39 +0200

    W dniu 2018-06-08 o 16:39, neelix pisze:

    > I tak nic z tego nie rozumiecie i nie zrozumiecie. Jeśli jakiś debil
    > na widok pieszego fajda w gacie i zatrzymuje się w niedozwolonym
    > miejscu w celu zaproszenia na jezdnię to niech natychmiast zwróci PJ,
    > bo stanowi poważne zagrożenie bezpieczeństwa dla otoczenia. Jesteście
    > amatorami teoretykami. Pieprzycie anonimowo i za nic nie będziecie
    > odpowiadać. Ja osobiście widziałem czym grozi to wasze pieprzenie w
    > praktyce. Od śmierci dziecka w wózku i być może kobiety dzieliły
    > sekundy, centymetry !!! Jeśli nadal będziesz bredzić i adekwatnie do
> [...]

    Widziałem kilka takich sytuacji, a w niektórych nawet powstrzymałem
    pieszych przed takimi debilami jak ty, którzy uważają, że nie wolno się
    zatrzymywać przed przejściem dla pieszych, aby udzielić im należnego im
    pierwszeństwa.

    To właśnie tacy kretyni jak ty przyczyniają się do takich wypadków.
    Przestań obwiniać cały świat za własną tępotę. Takim debilom jak ty za
    samo takie pierdolenie powinno się odbierać prawo jazdy.