  • Data: 2018-06-05 19:14:11
    Temat: Re: Kierowca samochodu potrącił rowerzystę.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-05 o 10:59, Budzik pisze:

    > Czy takie same propozycje masz względem innych uczestników ruchu?
    > Przykładowo jeżeli pieszy wymusi pierwszenstwo to tez min 5k kary?

    Pieszy? Nie. To kierowca posiada w swoich rękach "broń", którą może
    wyrządzić krzywdę i właśnie na kierowcy ciąży większa odpowiedzialność.

    > Bosszzzz, skąd się tacy urwali :)

    Jeżdżę już dość długo i jakoś nie mam problemów z pieszymi czy
    rowerzystami, a wszystko dlatego, że od samego początku jak tylko
    zdobyłem PJ, pieszych i rowerzystów na drodze traktowałem w szczególny
    sposób i nigdy mi "korona z głowy nie spadła", aby się zatrzymać i
    przepuścić.

    Jak słyszę takie pierdolenie większości młodych kierowców "bo pieszy
    powinien być świadomy i się nie wpierdalać przed auto, a rowerzysta
    powinien się zatrzymać przed przejazdem" to mi się scyzoryk w kieszeni
    otwiera. Ci debile po prostu nie są świadomi ciążącej na nich
    odpowiedzialności z posiadania "broni", którą mogą zabić innego
    człowieka i tylko od nich zależy jak tej "broni" użyją.