  • Data: 2018-06-03 14:46:35
    Temat: Re: Kierowca samochodu potrącił rowerzystę.
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-03 o 13:38, Jacek pisze:
    > Dodatkowo jest silna tendencja aby rozum i rozsądek zastąpić procedurami
    > i przepisami, co od razu budzi mój sprzeciw.

    Właśnie widziałem jak przez przejazd rowerowy przejeżdżał "kark" (tak
    grubo ale tak to wyglądało) z wielkimi słuchawkami na uszach.
    Było z górki i pewnie jechał ze 40 na godzinę.
    Nawet nie zahamował ani się nie rozejrzał.
    Ruch był normalny jak to przed centrum handlowym, ciasno krzaki i płoty
    utrudniające widoczność. Cudem się wstrzelił. Gdybym miał z nim
    kolizyjne to 100% bym nie zdążył zahamować gdybym go w ogóle zauważył.

    Jestem pewien że tam dojdzie do tragedii której powodem będzie
    rowerzysta a formalnie zostanie oskarżony kierowca.

    Do du...y z takim prawem.

    PS. Nie muszę dodawać że nie był oświetlony co podobno poprawia
    bezpieczeństwo na drodze ;-)