  • 31. Data: 2010-08-10 10:28:38
    Temat: Re: Kiełbaska
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "elmer radi radisson" <r...@s...spam.wireland.or
    g>
    wrote in message news:i3mkug$4n9$1@inews.gazeta.pl...

    > No wlasnie, sam powyzszym potwierdzasz ze to jednak cos innego niz po
    > prostu "nafta".

    > Ehe. I nawet wikipedia jest pewnie wyszwargotana ze oficjalnie rozroznia
    > sie tam kerozyne. I skoro to blad i jakos zaden purysta jeszcze nie
    > zdazyl tego skorygowac, to moze najwyzszy czas?
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Nafta

    Wikipedia jest zrodlem rownie wiarygodnym, co Gozdzikowa pod sklepem.

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/kerozyna

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 32. Data: 2010-08-10 11:33:07
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-09 11:25, krzysiek82 pisze:

    > ale zdecydowanie bardziej powiązane z grupą by było grillowanie na silniku,
    stawiasz na pokrywie zaworów pudełeczko aluminiowe (takie do dostania w marketach) do
    tego wrzucasz mięcho włączasz silnik i popijasz sobie kubusia czekając za efektami :)

    Tak to można najwyżej jajecznicę chyba...

  • 33. Data: 2010-08-10 11:35:18
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Jakub Witkowski pisze:

    > Tak to można najwyżej jajecznicę chyba...

    Reasumując, moja kiełbaska (tzn kupiona w sklepie) po opaleniu opalarką
    śmierdziała plastikiem z opalarki. Dało się zjeść bo specjalnie nic nie
    jadłem innego po zamieszczeniu wczorajszego posta. Dobry sos zabił smród
    plastiku :) Nie było źle, dzisiaj żyję czuje się dobrze więc polecam.

    --
    krzysiek82

  • 34. Data: 2010-08-10 12:43:38
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-08-10 10:28, kamil wrote:

    > Wikipedia jest zrodlem rownie wiarygodnym, co Gozdzikowa pod sklepem.
    >
    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/kerozyna

    No i co z tego. Slowo to jest w lotnictwie normalnie uzywane i bez
    zadnego prostowania na sile. A jest tam slowo "szpera"? Jak nic, trzeba
    wyplenic ten razacy germanizm z wielu miejsc, z pms na czele ;).

    --

    memento lorem ipsum

  • 35. Data: 2010-08-10 12:50:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 12:43:38 +0200, elmer radi radisson napisał(a):

    > No i co z tego. Slowo to jest w lotnictwie normalnie uzywane i bez
    > zadnego prostowania na sile. A jest tam slowo "szpera"? Jak nic, trzeba
    > wyplenic ten razacy germanizm z wielu miejsc, z pms na czele ;).

    świetny pomysł, przecież istnieje proste polskie słowo określające to
    urządzenie, prawda?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 36. Data: 2010-08-10 13:16:24
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-08-10 12:50, Waldek Godel wrote:

    > świetny pomysł, przecież istnieje proste polskie słowo określające to
    > urządzenie, prawda?

    A "nafta lotnicza" tez brzmi krocej niz kerozyna?

    --

    memento lorem ipsum

  • 37. Data: 2010-08-10 16:40:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

> [...]
    > jadłem innego po zamieszczeniu wczorajszego posta. Dobry sos zabił smród
    > plastiku :) Nie było źle, dzisiaj żyję czuje się dobrze więc polecam.

    A polecasz jeszcze jakieś inne smakołyki?

    --
    ignorance is bliss

  • 38. Data: 2010-08-10 16:45:00
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    to pisze:
    > A polecasz jeszcze jakieś inne smakołyki?

    liście pewnego drzewa (nie wiem czy to nie przypadkiem wierzba płacząca)
    serio zawierają sporo witamin oraz potrafią zasilić organizm np
    podczas wycieczki rowerowej.

    --
    krzysiek82

  • 39. Data: 2010-08-10 17:47:35
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 10 Aug 2010 11:50:11 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    > świetny pomysł, przecież istnieje proste polskie słowo określające to
    > urządzenie, prawda?

    Owszem, brzmi ono mechanizmróznicowyciernyzograniczonymtarciem
    :)

    r.
    _____________

  • 40. Data: 2010-08-10 18:03:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > liście pewnego drzewa (nie wiem czy to nie przypadkiem wierzba płacząca)
    > serio zawierają sporo witamin oraz potrafią zasilić organizm np
    > podczas wycieczki rowerowej.

    A dżdżownice czasem konsumujesz? Ponoć samo mięsko i na dodatek samo
    przypełza.

    --
    ignorance is bliss