  • 11. Data: 2010-08-08 00:44:24
    Temat: Re: Kiełbaska
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    >> Mozna. Smierdzi nawaniaczem potem :)
    >
    > Jak śmierdzi potem, to ja nie chce ;)

    Odsuń się trochę od opalarki to nie będzie kapał. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-08-08 09:04:22
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-08-08 00:33, Tomasz Pyra pisze:

    > Jak śmierdzi potem, to ja nie chce ;)

    Jak przedtem, to ja tez bym nie jadl, bo to oznacza, ze parowka jest
    stara i zepsuta :]

    --
    venioo
    Xantia X2 Break 1,9TD 90KM sprzedam

  • 13. Data: 2010-08-08 10:31:35
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-08-08 00:21, to pisze:
    > begin Grzegorz Prędki

    > Kosztowałeś już takiego smakołyku?

    Nie, ale w niektorych lokalach opalaja tak cebule do bulionu i doskonale
    to czuc.

  • 14. Data: 2010-08-08 12:03:43
    Temat: Re: Kie3baska
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-08-08 00:40, to wrote:
    > begin neoniusz

    > Ja lubię jeszcze tak przyrządzone:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=wd8jo9L2MvE

    jak Wy nie odróżniacie kiełbasy od parówki to współczuję

  • 15. Data: 2010-08-08 12:13:20
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-08-08 00:00, to wrote:

    > Zastanawialiście się kiedyś, czy można sobie grillnąć kiełbaskę opalarką?
    > Chyba dałoby radę, co? Może klimat nie ten, co przy ognisku czy grillu,
    > ale zawsze to kawał ciepłego mięska. Co o tym myślicie? Jakie są za i
    > przeciw?

    Strzelalismy sobie czasem taki bufet w mej pierwszej tyrlandii, za
    pomoca opalarki uzywanej do koszulek termokurczliwych. Kielba polska
    zwyczajna + sos egzotyczny ananasowy. Sultan Brunei o tej porze lepiej
    nie jadal.

    Obcych smakow brak, ale jak ktos chcial to mogl sobie wyobrazic
    ze to opalone kerozyna z dyszy F-16 stojacego na pokladzie lotniskowca
    ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 16. Data: 2010-08-08 12:23:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 08 Aug 2010 12:13:20 +0200, elmer radi radisson napisał(a):

    > Obcych smakow brak, ale jak ktos chcial to mogl sobie wyobrazic
    > ze to opalone kerozyna z dyszy F-16 stojacego na pokladzie lotniskowca
    > ;)

    bosz.. NAFTĄ

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2010-08-08 12:39:01
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-08-08 12:23, Waldek Godel wrote:

    > bosz.. NAFTĄ

    Bosz, co jest nie tak z kerozyna?

    --

    memento lorem ipsum

  • 18. Data: 2010-08-08 12:47:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 08 Aug 2010 12:39:01 +0200, elmer radi radisson napisał(a):

    > Bosz, co jest nie tak z kerozyna?

    to jest NAFTA w języku polskim

    mówisz na codzień "luknij se na łindoł jak pupile gołują po stricie"?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 19. Data: 2010-08-08 12:58:30
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-08-08 12:47, Waldek Godel wrote:

    > to jest NAFTA w języku polskim

    Nie, to jest nafta lotnicza.

    > mówisz na codzień "luknij se na łindoł jak pupile gołują po stricie"?

    Nie wiem o co Ci chodzi, ale kerozyna jest normalnym okresleniem
    uzywanym w branzy lotniczej. Do nich kieruj te uwagi ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 20. Data: 2010-08-08 13:12:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 08 Aug 2010 12:58:30 +0200, elmer radi radisson napisał(a):

    > Nie, to jest nafta lotnicza.

    paliwo lotnicze, JET-1, składające się zresztą głównie z nafty po prostu.

    > Nie wiem o co Ci chodzi, ale kerozyna jest normalnym okresleniem
    > uzywanym w branzy lotniczej. Do nich kieruj te uwagi ;)

    ludzie w branży hydraulicznej mówili, że "droselklapa zostanie
    zablindowana, nie będzie już więcej ryksztosować" przez co nawet słynny
    skecz powstał. Też tak mam mówić? Bo jak nie, to może zrób wykaz branż,
    których szwargot jest obowiązkowy w języku codziennym.

    A kerozyna to jest durna kalka z języka angielskiego, w którym kerosene
    znaczy po prostu NAFTA, tyle, że 87% durnych tłumoczy filmów i innych
    materiałów się po prostu na tym wykłada.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel