    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kiełbaska
    Date: Sun, 08 Aug 2010 18:10:56 +0200

    On 2010-08-08 13:12, Waldek Godel wrote:

> [...]

    No wlasnie, sam powyzszym potwierdzasz ze to jednak cos innego niz po
    prostu "nafta".

    > ludzie w branży hydraulicznej mówili, że "droselklapa zostanie
    > zablindowana, nie będzie już więcej ryksztosować" przez co nawet słynny
    > skecz powstał. Też tak mam mówić? Bo jak nie, to może zrób wykaz branż,
    > których szwargot jest obowiązkowy w języku codziennym.

    Ehe. I nawet wikipedia jest pewnie wyszwargotana ze oficjalnie rozroznia
    sie tam kerozyne. I skoro to blad i jakos zaden purysta jeszcze nie
    zdazyl tego skorygowac, to moze najwyzszy czas?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Nafta

    > A kerozyna to jest durna kalka z języka angielskiego, w którym kerosene
    > znaczy po prostu NAFTA, tyle, że 87% durnych tłumoczy filmów i innych
    > materiałów się po prostu na tym wykłada.

    Fascynujace. Na ZADNYM forum lotniczym nigdy nikt sie nie przyczepi
    do uzycia tego slowa, ale na szczescie swiat ratuje pms. Trzeba
    koniecznie wybic to z glowy ludziom zajmujacym sie lotnictwem, to
    karygodne co oni wyprawiaja z tym umeczonym rodzimym jezykiem.

    Ze juz nie wspomniec o tym jak mozna przy takim ubijaniu pianki odbiec
    od pierwotnego tematu..

    --

    memento lorem ipsum