  • 81. Data: 2010-11-18 06:19:47
    Temat: Re: Kiedy wreszcie dubbing?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-18 07:17, Marek Dyjor pisze:

    > no tak, jeśli to jest dla ciebei dubbing... :)

    a jak to nazwać?
    nie lektor, nie napisy więc co?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 82. Data: 2010-11-18 06:24:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pawell32 wrote:

    > nie zamierzam. oglądnij to się przekonasz, że u nas wyszło by
    > podobnie - coś pomiędzy Shrekiem a Hanna Montana...

    hm... sądzę że sie mylisz...

    tak generalnie czym sie różni film z dubbingiem od filmu zagranego
    oryginalnie po Polsku? A jakby Rambo był po Polsku to co?

    czy nasi aktorzy nie potrafią przeklinać itp.?

    Dubbing czeski jest dla nas śmieszny ale nie dla Czechów.

  • 83. Data: 2010-11-18 06:27:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pawell32 wrote:

    > bajki to nie film. pod nie można podłożyć każdy głos, który
    > będzie brzmiał dobrze.
    > poza tym bajka to nie sztuka, to nie laureat do Oscara za najlepszą
    > rolę główną - to tylko zabawa.

    a jakie to arcydzieła oglądasz w oryginale?

  • 84. Data: 2010-11-18 06:41:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-18 07:27, Marek Dyjor pisze:

    > a jakie to arcydzieła oglądasz w oryginale?

    np. nie wyobrażam sobie Gladiatora z dubbingiem.
    po prostu JA tego nie lubię, nie twierdzę, że
    innym się to nie spodoba

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 85. Data: 2010-11-18 06:43:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-18 07:24, Marek Dyjor pisze:
    > hm... sądzę że sie mylisz...
    >

    > tak generalnie czym sie różni film z dubbingiem od filmu zagranego
    > oryginalnie po Polsku? A jakby Rambo był po Polsku to co?

    to, że jesteś chyba niedowidzący jak nie zauważasz różnic
    w kwestiach wypowiadanych, a ruchami warg.

    > czy nasi aktorzy nie potrafią przeklinać itp.?

    co ma piernik do wiatraka?

    > Dubbing czeski jest dla nas śmieszny ale nie dla Czechów.

    to była aluzja

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 86. Data: 2010-11-18 07:22:56
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-14 23:15, BaX pisze:

    > Użytkownik "Dezerter" napisał w wiadomości grup
    19g2000vbb.googlegroups.com...

    > P.S.

    A widziałeś czy tylko tak pleciesz?!

> [...]
    > dobry, więc nie rozumiem tych ciągłych czeskich przykładów przeciwko
    > dubbingowi. A to, że język polski i czeski są do siebie podobne to już
    > inna kwestia.
    >

    > A to ma do rzeczy, że czesi poszli tak daleko z dubingiem, że ich filmy
    > tłumaczenia są komiczne. Zamiast 'ja sem batman' tlumaczą 'ja sem nietoperek' ,
    > idento jak by u nas tłumacznie brzmiało, 'jestem nietoperz'. Jakoś nie widze
    > oglądania Batmana gdzie Batman, przedstawia się jako "jestem nietoperz". A co
    > odstawili przy terminatorze to nawet nie da się powtórzyć bo parskam śmiechem

    Po co to chlapać bez sensu o tym jak Czesi tłumaczą i powtarzać żarty z ich
    języka jako prawdę? Nie lepiej sprawdzić? Od lat gdy tylko pojawi się temat
    dubbingu to zaraz przytacza się przykłady z nietoperkiem:
    http://www.wykop.pl/ramka/229939/batman-po-czesku-ne
    toperek-nie/
    http://lapolaquita.blox.pl/html/1310721,262146,14,15
    .html?2,2007
    Irek

  • 87. Data: 2010-11-18 08:46:38
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-18 08:22, irek pisze:

    > A widziałeś czy tylko tak pleciesz?!

    widziałem.
    na szczęście to było na wycieczce i w formie zabawy.
    dzięki niemu było znacznie weselej

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 88. Data: 2010-11-18 09:47:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pawell32 wrote:

    > a jak to nazwać?
    > nie lektor, nie napisy więc co?

    dwóch lektorów :)

  • 89. Data: 2010-11-18 09:48:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pawell32 wrote:

    > to, że jesteś chyba niedowidzący jak nie zauważasz różnic
    > w kwestiach wypowiadanych, a ruchami warg.

    Dobrze zrobionego dubbingu sie praktycznie nie zauważa.

  • 90. Data: 2010-11-18 09:49:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pawell32 wrote:

    > np. nie wyobrażam sobie Gladiatora z dubbingiem.
    > po prostu JA tego nie lubię, nie twierdzę, że
    > innym się to nie spodoba

    a coś wartościowego?

    bo wybacz ale gladiator nie jest sztuką :)