  • Data: 2010-11-17 10:55:02
    Temat: Re: Kiedy wreszcie dubbing?
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-17 11:43, irek pisze:
    > Czytam dokładnie. Interesuje mnie kwestia czy oglądałeś z małymi dziećmi
    > tego Shreka, czy sam? Bo jeśli z dziećmi to rozumiem rozróżnienie na
    > bajki i niebajki, ale jeśli sam to dlaczego w wersji z dubbingiem?
    > Przecież mogły Ci umknąć subtelności oryginalnej ścieżki dźwiękowej! I
    > jakaż to przyjemność posłuchać Cameron Diaz zamiast Agnieszki
    > Kunikowskiej, Czy Mike Myers zamiast Zamachowskiego!

    bajki to nie film. pod nie można podłożyć każdy głos, który
    będzie brzmiał dobrze.
    poza tym bajka to nie sztuka, to nie laureat do Oscara za najlepszą
    rolę główną - to tylko zabawa.
    po drugie jest tworzone dla i z myślą o dziadziach.
    więc tu zależy mi na tym by to mojemu dziecku się podobało i dobrze
    rozumiało. a my rozmawiamy tu o filmach

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux