  • 71. Data: 2018-08-13 08:05:33
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-08-10 o 17:42, Shrek pisze:

    > Nie są jakoś ważne i ważniejsze. Po prostu jak masz możliwość to
    > jedziesz prawym i tyle. Jak wyprzedzasz to możesz lewym. Kultura
    > nakazuje nie urządzać wyścigów ślimaków i tyle. Da się żyć, tylko trzeba
    > trochę empatii, kultuty i pomyślunku.

    Dokładnie.

    > NIestety na skrajnych pozycjach
    > krzywej rozkładu normalnego zdażają się idioci po obu stronach i potem
    > są flejmy w internetach - większość jest normalna i daje radę.

    Dlatego wkurzają mnie teksty - z drogi, bo ja chcę jechać 180+
    Ja mam prawo wyprzedzać lewym pasem, a on nie ma prawa jechać 180. Kropka.

    Pozdrawiam

  • 72. Data: 2018-08-13 08:58:24
    Temat: Re: Kiedy można
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 sierpnia 2018 21:55:25 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
    > nazwał. Już lepiej 200+ po autostradzie niż 90+ w zabudowanym.

    Tyle tylko że z takiego mzapierdzielania oprócz frajdy korzyści niewielkie
    Ja nie lobie zapierdzielać i jeżdżę mniej więcej przepisowo, kolegę mam co to ciśnie
    ile fabryka dała
    Dwa wyjazdy z tego roku:
    Z okolic Trójmiasta do Kudowy- czyli praktycznie Polska z góry na dół
    Drugi wyjazd tydzień temu do Kostrzyna na Polandrock
    Wyjeżdżaliśmy jednocześnie- kumpel zapierdalacz w Kudowie był ok 50 minut szybciej-
    czy warto ryzykować dla 50 minut każdy sam oceni.
    Drugi wyjazd do Kostrzyna- ok 400km
    Kolega w Kostrzynie był 30minut szybciej ale na już Toicamp wjechaliśmy praktycznie
    razem. Bo Kostrzyn obstawiony policjantami z całego kraju nieznającymi miasta i jego
    pokierowali tak ze ponad godzinę po mieście krążył a mi się udało na Toicampa dotrzeć
    po półgodzinnym zwiedzaniu miasta;)

  • 73. Data: 2018-08-13 08:59:52
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-13 o 07:17, Kris pisze:
> [...]
    Tobie "powyżej 200 km/godz jechać"?

    > Tu na grupach czepiasz się każdego przecinka czy innych drobnych pierdół a w realu
    łamiesz przepisy?

    Tak jest! A w Ameryce Murzynów biją!
    Przez chwilę wydawało mi się, że zobaczę wypowiedź związaną z dyskusją.

    Kiedy będziesz już jeździł, pewnie zrozumiesz jakim kretynizmem jest
    twierdzenie, że tylko idiota przekracza prędkość aż o 10 km/godz. Na
    własne oczy zobaczysz, że prawie wszyscy(!) jeżdżą szybciej, niż
    pozwalają przepisy.

    A co do całej wypowiedzi "bardzo na temat", to chyba z kimś mnie
    pomyliłeś. Ja nigdy się nie czepiam, a tym bardziej pierdół w rodzaju
    przecinka.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 74. Data: 2018-08-13 12:58:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-13 o 08:59, Akarm pisze:

    > Tak jest! A w Ameryce Murzynów biją!
    > Przez chwilę wydawało mi się, że zobaczę wypowiedź związaną z dyskusją.

    Jak wytykasz innym błędy to nie wyjaśniasz jaki to ma związek
    z dyskusją. Więc przyjmij do wiadomości że innym też wolno wtrącać
    tematy spoza dyskusji.

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2018-08-13 17:55:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.08.2018 o 08:58, Kris pisze:

    > Tyle tylko że z takiego mzapierdzielania oprócz frajdy korzyści niewielkie

    Tak jak z zapiedalactwa po zabudowanym. Powtórzę - nie piszę, że to
    mądre, nie piszę, że chwalebne ani pożyteczne, ale też nie jest to
    skrajny idiotyzm jak niektórzy piszą. Powiedzmy że taki lekki idiotyzm;)

    Shrek

  • 76. Data: 2018-08-13 18:08:27
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-13 o 17:55, Shrek pisze:

    > Tak jak z zapiedalactwa po zabudowanym. Powtórzę - nie piszę, że to
    > mądre, nie piszę, że chwalebne ani pożyteczne, ale też nie jest to
    > skrajny idiotyzm jak niektórzy piszą. Powiedzmy że taki lekki idiotyzm;)

    Tak jest, idiotyzm. I wiedzą o tym policjanci. Policjanci najlepiej
    wiedzą, gdzie nie wolno szaleć w terenie zabudowanym i ustawiają się z
    radarami, aby pilnować bezpieczeństwa. To są głównie odcinki prostych,
    wielopasmowych arterii bez żadnej zabudowy w pobliżu.

    Kiedyś tam bywały znaki podnoszące dopuszczalną prędkość do 80 km/godz.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 77. Data: 2018-08-13 22:41:56
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-08-11 o 15:59, Budzik pisze:

    > Nikt ci wytłumaczenia nie kaze szukac. W koncu to nie o twoja jazde
    > chodzi.
    > Natomiast pytanie czy takie zachowanie sprawia, ze jest ci lepiej na
    > sercu?
    > Odstresowuje cię? Moze wizyta u psychologa by pomogła?

    Wizyta u psychologa z pewnością nie skróci mojego czasu dojazdu. W
    większości przypadków, choć nie zawsze, zyskuję to, że poprzedzający
    włącza myślenie i doda gazu lub zjedzie jeśli i tak nie zamierza wyprzedzać.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 78. Data: 2018-08-14 12:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

> [...]
    > większości przypadków, choć nie zawsze, zyskuję to, że poprzedzający
    > włącza myślenie i doda gazu lub zjedzie jeśli i tak nie zamierza

    Kurde, kto wam te zegarki do głowy powsadzał... Tirowcy ciagle sie kłoca
    na autostradzie o to ze ktos jedzie 80 zamiast 90 (bo mu minute czasu
    zabiera), tobie tez o jakas minute chodzi...

    Oczywiście pełna zgoda ze psycholog czasu dojazdu nie skroci - nie w tym
    celu polecam spotkanie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 79. Data: 2018-08-14 13:13:51
    Od: "Albo" <g...@d...pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?

    Pedał Bolko może wjechać w d...ę drugiemu pedałowi bezkarnie.

  • 80. Data: 2018-08-15 12:22:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Aug 2018 23:58:24 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Tyle tylko że z takiego mzapierdzielania oprócz frajdy korzyści niewielkie

    Zalezy gdzie i kiedy.

> [...]
    > Wyjeżdżaliśmy jednocześnie- kumpel zapierdalacz w Kudowie był ok 50 minut szybciej-
    czy warto ryzykować dla 50 minut każdy sam oceni.

    Ryzyko tez rozne bywa, a godzina ... nie tak malo.

    Jadac dk8 z Klodzka tak mam - widze przed soba 10 pojazdow, ryzykownie
    wyprzedzajac po paru minutach bym je wyprzedzil ... i nadzial sie na
    kolejna kolumne. Zaoszczedzona minuta.
    Majac 30 km do domu juz mi sie nie chce, ale jakbym mial 600 ...

    Ale po autostradzie lubie szybko - nie musze pasow zmieniac, zawsze
    lewym :-)

> [...]
    > miasta i jego pokierowali tak ze ponad godzinę po mieście krążył a
    > mi się udało na Toicampa dotrzeć po półgodzinnym zwiedzaniu

    No ale to nie wina szybkiej jazdy.

    To juz mam lepszy przyklad - okolice Czestochowy-Wroclaw, mozna 3h
    przez wioski, mozna 2h autostrada ... a potem pol godziny postoju w
    korku na bramkach :-(

    Tylko akurat tu nie wiadomo - kto wolniej jedzie ten mniejszy korek
    zastanie, czy wiekszy :-)

    Teraz mialem inny przyklad Wroclaw-Kornik pod Poznaniem - spokojne
    jadac 2:15. Ja wykrecam ok 2:00, teraz moze nawet 1:50 - tez bez
    szalenstwa.

    Duzo? Niby nie, ale gdyby podobna trasa byla do Gdanska, to godzinka
    by sie uskladala.

    No i jeszcze kwestia - czy spokojnie mozesz te godzinke dluzej
    pojechac, czy np zasniesz za kierownica ... i wolna jazda zle sie
    skonczy ...

    J.