  • 61. Data: 2018-08-12 18:36:29
    Temat: Re: Kiedy można
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 sierpnia 2018 08:00:48 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

    > Mnie się zdarza powyżej 200 km/godz jechać,

    Na polskich drogach?

    >i nie uważam tego za głupie.

    Chyba żaden idiota nie przyzna się że jest idiotą

  • 62. Data: 2018-08-12 18:44:31
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-12 o 18:36, Kris pisze:

    > Chyba żaden idiota nie przyzna się że jest idiotą

    Zatem bądź uprzejmy wyjaśnić, dlaczego przekroczenie o 7% dopuszczalnej
    prędkości uważasz za idiotyzm. Dlaczego za idiotę uważasz kogoś jadącego
    o 10 km/godz ponad dopuszczalną prędkość?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 63. Data: 2018-08-12 19:25:01
    Od: "Stefan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie się zdarza powyżej 200 km/godz jechać, i nie uważam tego za
    > głupie.
    > --
    > Akarm

    Gdzie ?
    w Polsce , na publicznych drogach ?

  • 64. Data: 2018-08-12 19:41:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 sierpnia 2018 18:44:34 UTC+2 użytkownik Akarm napisał: > W dniu
    2018-08-12 o 18:36, Kris pisze:

    > Zatem bądź uprzejmy wyjaśnić, dlaczego przekroczenie o 7% dopuszczalnej
    > prędkości uważasz za idiotyzm. Dlaczego za idiotę uważasz kogoś jadącego
    > o 10 km/godz ponad dopuszczalną prędkość?

    Nie zauważyłeś mojego pierwszego pytania: czy na polskich drogach zdarza się Tobie
    "powyżej 200 km/godz jechać"?

  • 65. Data: 2018-08-12 19:46:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2018 o 19:25, Stefan pisze:

    > Gdzie ?
    > w Polsce , na publicznych drogach ?

    Na A2 się zdarza notorycznie. Sam jeździłem 200+. Nie, nie uważam, żeby
    było to zbyt rozsądne, ale też skrajnie idiotyczne też nie. Prawdę
    mówiąc czy wykręcisz dzwona przy 160 czy 210 to dużej różnicy w skutkach
    nie będzie - tak czy inaczej pewnie trup. Natomiast tak po prawdzie to
    IMHO lepiej 200+ po naszych w miarę pustych autostradach niż zawalnych
    niemieckich.

    Shrek

  • 66. Data: 2018-08-12 20:45:11
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-12 o 19:41, Kris pisze:

    > Nie zauważyłeś mojego pierwszego pytania: czy na polskich drogach zdarza się Tobie
    "powyżej 200 km/godz jechać"?

    Też.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 67. Data: 2018-08-12 20:57:52
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2018 o 19:46 Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > nie będzie - tak czy inaczej pewnie trup. Natomiast tak po prawdzie to
    > IMHO lepiej 200+ po naszych w miarę pustych autostradach niż zawalnych

    U nas kierowcy nie spodziewają się jadących lewym pasem 200+ i notorycznie
    wyskakują takiemu poganiaczowi przed maskę. Dzisiaj na A2 widziałem dwa
    wypadki powstałe najprawdopodobniej wg takiego samego schematu: niedzielny
    kierowca dojechał na tempomacie do tira na prawym (łatwo rozpoznać takiego
    tempomatowego zombi - przed tirem naciska na stop i wyskakuje na lewy) i
    postanowił go wyprzedzić bez dodawania gazu. W lusterka zerkał pewnie
    zanim dojechał do tira - w momencie zmiany pasa zajęty był wciskaniem
    "plusików" na tempomacie i w lusterka nie patrzył. W efekcie takiego
    manewru poganiacz ląduje na pasie zieleni razem ze spanikowanym "zombi".
    W drodze powrotnej przed węzłem Łowicz sądząc po skutkach i autach
    stojących na poboczu powstał identyczny wypadek - lepsza bryka miała
    starty lewy bok na barierkach, obok niej stały dużo gorsze i starsze 2
    inne auta.

    TG

  • 68. Data: 2018-08-12 21:55:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > U nas kierowcy nie spodziewają się jadących lewym pasem 200+ i
    > notorycznie wyskakują takiemu poganiaczowi przed maskę.

    Bo zapierdalać też trzeba umieć. Ja jak już zapierdalałem to się takich
    akcji spodziewałem i jak trzeba to zwalniałem (a czasem przyspieszałem),
    żeby nie wyprzedzać takiego zombiaka akurat jak się zbliżał do tira. Jak
    pisałeś wcale nie trudno takich zidentyfikować i dość szybko wyczuwasz,
    że koleś coś takiego zrobi. Ładnie to było widać po moim koledze - na
    początku co i raz ktoś mu drogę zajeżdzał - pojeżdził trochę po
    autostradach i się wyrobił.

    Tak jak mówię, dumny z tego nie jestem, ale idiotyzmem też bym nie
    nazwał. Już lepiej 200+ po autostradzie niż 90+ w zabudowanym.

    Shrek.

  • 69. Data: 2018-08-12 22:17:47
    Od: "Stefan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie się zdarza powyżej 200 km/godz jechać, i nie uważam tego za głupie.
    > No bo niby dlaczego? Co może wspólnego mieć prędkość z intelektem?

    Kierowca głupi/idiota nie zauważy/nie skojarzy, że jego prędkość jest zbyt
    duża wobec stanu drogi, natężenia ruchu, stanu pogody,
    stanu technicznego samochodu.

    Kierowca idiota nie kojarzy, że inni kierowcy mogą nie spodziewać się
    takiego idioty i wjadą na lewy pas, bo w lusterku widzą tylko mały punkt.

    > No może tylko to, że prędkość za "główną przyczynę wypadków" uważają
    > wyłącznie debile. :D
    >
    > --
    > Akarm

    A ci nie debile, oby jak najszybciej skończyli na cmentarzu,
    nie zabijając przy okazji innych.

  • 70. Data: 2018-08-13 07:17:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 sierpnia 2018 20:45:15 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

    Tobie "powyżej 200 km/godz jechać"?

    > Też.
    Tu na grupach czepiasz się każdego przecinka czy innych drobnych pierdół a w realu
    łamiesz przepisy?