  • Data: 2018-08-05 23:06:04
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.08.2018 o 22:59, kk pisze:

    > Ty tak to widzisz, on może zupełnie inaczej

    No ale co mam inaczej widzieć - żeby zjechać w prawo trzeba wjechać
    między samochody jadące 100-110. Więc należy do tej prędkości zwolnić
    (już pomijając czy muszę czy nie - i tak zawsze zjeżdzam). Tylko nie
    dotknę hamulca (chyba że będę fizcznie musiał) jak przy prękości 150
    jakiś debil siedzi mi na zderzaku, tak że nie widzę jego świateł w
    lusterkach. No i wracamy do punktu wyjścia. A wystarczyło nie podjeżdzać
    na sam kuper.

    Shrek