  • 191. Data: 2018-08-20 21:24:22
    Temat: Re: Kiedy można. Odruchy i nawyki.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Aug 2018 20:04:17 +0200, kk napisał(a):

    > Jak "nie wiem" jak wiem?

    Nie wiesz, bo wyprzedzany pojazd zaslania ci widok na chodnik przy
    przejsciu.

    J.

  • 192. Data: 2018-08-20 21:56:10
    Temat: Re: Kiedy można
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 20:46, Shrek pisze:

    > No a niemcy są innego zdania.

    To idź się im poskarżyć :-)

    >Jeśli chodzi o bezpieczeństwo drogowe to
    > jestem skłonny uwierzyć im niż twojemu głębokiemu przekonaniu, że
    > siedzenie na dupie jest bezpieczniejsze niż jazda z dwu-trzysekundowym
    > odstępem,

    W co jeszcze wierzysz? :-)

  • 193. Data: 2018-08-20 21:59:31
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 20:48, Shrek pisze:

    > W sumie to nie mam pojęcia - ty zacząłeś. Nie chcesz nie korzystaj.

    Ja Ci napisałem, że jak komuś z uprzejmości ustępujesz a on nie jedzie
    to dlatego, że kieruje się przepisem o tym, że on ma ustąpić a Ty
    wymyśliłeś że wcale nie musi co sensu nie ma bo z tego, że nie musi
    ustąpić nie wynika, że musi jechać.

  • 194. Data: 2018-08-20 22:03:51
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 21:24, J.F. pisze:

    > Nie wiesz, bo wyprzedzany pojazd zaslania ci widok na chodnik przy
    > przejsciu.

    Mnie tam nic nie zasłania bo raczej nie wyprzedzam, ale jakby tak ktoś
    chciał i rozglądnął się to nie widzę przeszkód. Wiem, że może mu
    dżdżownica wtargnąć, ale to nie to z czym w istocie jest problem.

  • 195. Data: 2018-08-20 22:04:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2018 o 03:00, Budzik pisze:

    > To moj zdrowy rozsadek ma zupełnie inne kategorie.

    Długo nie trzeba było czekać. Jest już pierwszy śmiałejk, co twierdzi,
    że wyprzedzania na przejaciach jak jest pusto jest objawem rozsądku, co
    więcej siedzenie na zderzaku jest bazpieczne.

    Shrek

  • 196. Data: 2018-08-20 22:05:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.08.2018 o 21:59, kk pisze:

> [...]
    > to dlatego, że kieruje się przepisem o tym, że on ma ustąpić a Ty
    > wymyśliłeś że wcale nie musi co sensu nie ma bo z tego, że nie musi

    Aha.

    Shrek

  • 197. Data: 2018-08-20 22:10:33
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 22:04, Shrek pisze:

    > Długo nie trzeba było czekać. Jest już pierwszy śmiałejk, co twierdzi,
    > że wyprzedzania na przejaciach jak jest pusto jest objawem rozsądku,

    Napisałem, że jest bezpieczne a nie rozsądne. Pieprzysz sobie nie
    wiadomo dlaczego co Ci ślina na język przyniesie.

    >co
    > więcej siedzenie na zderzaku jest bazpieczne.

    No jest, jak się widzi że przed poprzedzającym samochodem nic nie jedzie.

  • 198. Data: 2018-08-21 10:59:12
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 20 Aug 2018 22:03:51 +0200, kk wrote:
    > Mnie tam nic nie zasłania bo raczej nie wyprzedzam, ale jakby tak ktoś
    > chciał i rozglądnął się to nie widzę przeszkód. Wiem, że może mu
    > dżdżownica wtargnąć, ale to nie to z czym w istocie jest problem.

    Z twoich wypowiedzi wynika, że jesteś albo trollem, albo po prostu nigdy
    nie prowadziłeś samochodu. A może jedno i drugie.

    Mateusz

  • 199. Data: 2018-08-21 11:09:15
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 20 Aug 2018 20:46:34 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > jestem skłonny uwierzyć im niż twojemu głębokiemu przekonaniu, że
    > siedzenie na dupie jest bezpieczniejsze niż jazda z dwu-trzysekundowym

    Niemcy już niejednokrotnie byli w błędzie (przez ostatnie 104 lata co
    najmniej 2 razy!)

    Natomiast kolega kk kieruje się zapewne czystą logiką:
    - co jest najbezpieczniejszym naziemnym środkiem transportu?
    - kolej
    - jak sprawić by autem jechało się bezpiecznie?
    - proste: udawać kolejkę :)

    Mateusz

  • 200. Data: 2018-08-21 13:33:00
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Z twoich wypowiedzi wynika, że jesteś albo trollem, albo po prostu nigdy
    > nie prowadziłeś samochodu. A może jedno i drugie.

    Albo mam większe IQ od twojego :-)