  • 41. Data: 2018-08-06 22:49:20
    Temat: Re: Kiedy można
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Monday, August 6, 2018, 10:13:03 PM, you wrote:

    > Nieprawda.
    > Na drodze wielopasmowej masz prawo jechać lewym pasem przy dużym
    > natężeniu ruchu także wtedy, gdy nie jedziesz szybciej niż prawy pas.
    > Nie zacytuję przepisu, ale taki jest.

    To go podaj.

    > A poza tym: skoro ten za mną łamie przepisy jadąc grubo powyżej
    > dopuszczalnego limitu, to niby z jakiej racji oczekuje, że ja przepisów
    > łamać nie będę? On może a ja nie? Tyle, że złamię sobie inny przepis niż
    > on. O!
    > A jeśli ten ścigant uważa, że na prawym jest wystarczająco miejsca - to
    > może legalnie wyprzedzić tym prawym.

    I skoro masz w dupie przepisy wjechać przed ciebie i zwolnić do tempa
    jazdy ciężarówki obok. Przez kolejne 10 km. Do tego dążysz?

    Żyj i daj żyć innym. I odspawaj się od lewego pasa.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 42. Data: 2018-08-06 22:52:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Monday, August 6, 2018, 10:47:53 PM, you wrote:

    > Chodziło o Konwencję Wiedeńską, którą Polska ratyfikowała pod koniec lat 80.

    Konkretny przepis. Bo ten o tym, że nie jest wyprzedzaniem jazda w
    ciągu nie dotyczy obowiązku z art. 16. ust. 4 gdy nie wyprzedzasz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 43. Data: 2018-08-06 23:04:40
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.08.2018 o 14:38, Queequeg pisze:

    > Zastanawiam się czyja byłaby wina, gdybyś jednak dotknął hamulca, a palant
    > zatrzymałby się w twoim bagażniku.

    Zwykle jest całującego. Tylko czasem kiepska to pociecha.

    Shrek

  • 44. Data: 2018-08-06 23:21:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Chyba Ciebie. Było twierdzenie, że nie ma obowiązku w sytuacji gdy się
    > NIE WYPRZEDZA.

    Przeczytaj jeszcze raz. Było o sytuacji gdy wyprzedałem +30, +20 do
    dopuszczalnej (co nie ma większego znaczenia) i _miałem_ chęć zjechania,
    tylko nie mogłem, bo debil siedział mi na dupie i nie mogłem zahamować
    do prędkości sąsiedniego pasa, bo debil mi siedział na dupie.

    Shrek

  • 45. Data: 2018-08-06 23:24:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Żyj i daj żyć innym. I odspawaj się od lewego pasa.

    Dokładnie. Daj ze 20 metrów na wytracenie prędkości i będzie ok.
    Usiądziesz na dupie, będziesz się "kisił"

    Shrek

  • 46. Data: 2018-08-07 09:02:39
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 06 Aug 2018 23:21:11 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > tylko nie mogłem, bo debil siedział mi na dupie i nie mogłem zahamować
    > do prędkości sąsiedniego pasa, bo debil mi siedział na dupie.

    Ja mam w aucie tak, że jak puszczę nogę z gazu to auto zwalnia. Wcale nie
    ostro, ale wystarczająco by płynnie dostosować się do jakiejkolwiek
    niższej szybkości bez zagrożenia że ktokolwiek mógłby przez to w tył mi
    wjechać.

    Ale ja Ładą jeżdżę. W innych autach może to inaczej działa.

    Mateusz

  • 47. Data: 2018-08-07 18:22:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > ostro, ale wystarczająco by płynnie dostosować się do jakiejkolwiek
    > niższej szybkości bez zagrożenia że ktokolwiek mógłby przez to w tył mi

    Bez zagrożenia jak bez zagrożenia. Jak ci kretyn przy 150 na zderzaku
    siedzi, to ja nie mam ochoty zwalniać - zwłaszcza bez świateł stopu.

    Shrek

  • 48. Data: 2018-08-07 21:44:37
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 06.08.2018 o 21:43, J.F. pisze:
    > No to przeciez jasna sprawa - wlaczyc kamere, wlaczyc druga kamere, i
    > zachowujac bezpieczna odleglosc mrugac mu.
    > I klaksonem poganiac:-)
    > I megafon zamontowac i wykrzyczec mu cos o cwaniakach, co chca korek
    > ominac, i podjudzic ludzi z prawej, zeby chama nie wpuszczali:-)

    Proponuje ochłonąć, włączyć autopilota / kupić teslę i dojechać
    bezpiecznie do mety :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 49. Data: 2018-08-07 23:15:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Aug 2018 21:44:37 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Proponuje ochłonąć, włączyć autopilota / kupić teslę i dojechać
    > bezpiecznie do mety :-)

    A da sie tego AP tak ustawic, zeby sam utrzymywal stała odleglosc 5m i
    migał dlugimi ? :-)

    J.

  • 50. Data: 2018-08-08 20:23:09
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 07.08.2018 o 23:15, J.F. pisze:
    > A da sie tego AP tak ustawic, zeby sam utrzymywal stała odleglosc 5m i
    > migał dlugimi ?:-)

    W przyszłości pewnie zrobisz "roota" i wgrasz nie oficjalną aplikację do
    tego ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz