-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kiedy można
Date: Thu, 23 Aug 2018 18:53:14 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <plmopv$gak$1@node1.news.atman.pl>
References: <3...@g...com>
<9...@g...com>
<pk7hlt$jgs$4@node2.news.atman.pl> <pk7hsb$l9l$1@node2.news.atman.pl>
<5b6757c3$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<pk7sua$suu$1@news.mixmin.net> <9043877654$20180806180328@squadack.com>
<d...@g...com>
<5b6f4a4d$0$609$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<pkohl5$a6n$2@node2.news.atman.pl> <plbo6b$pga$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<plbuit$vtp$2@node2.news.atman.pl> <ple395$l5h$1@news.icm.edu.pl>
<plen9m$lsc$1@node1.news.atman.pl> <plevfq$krh$1@news.icm.edu.pl>
<5b7ce42c$0$624$65785112@news.neostrada.pl>
<pljod1$lrm$5@news.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1535043199 16724 46.21.210.209 (23 Aug 2018 16:53:19
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Aug 2018 16:53:19 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <pljod1$lrm$5@news.icm.edu.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180823-2, 2018-08-23), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2638620
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-08-22 o 15:27, kk pisze:
>>> Ja tam obstaję, że wystarczy widzieć daleko do przodu i można jechać
>>> na styk. Np tirem za osobówką. Albo pociągiem drogowym. Tyle, że z
>>> reguły jedzie się za kimś przed kim drogi nie widać i wtedy trzeba
>>> mieć czas na zahamowanie kiedy tamten zahamuje. Wystarcza na normalne
>>> hamowania, na awaryjne nie.
>>
>> Sobiesław Zasada (taki bardzo wybitny kierowca rajdowy) napisał w
>> swojej książce "Szybkość bezpieczna": szybkość bezpieczna to taka, z
>> której potrafisz się zatrzymać na widocznym przez siebie pustym
>> odcinku drogi.
>>
>> Czyli: masz jechać w takiej odległości za innym, żeby móc się
>> zatrzymać gdyby tamten nagle zamienił się w stojący mur.
>>
>> Daję to do przemyślenia ścigantom. Mam nadzieję, że zasada Zasady
>> będzie miała dla nich jakąś wartość.
>>
>
> Czemu na rajdach tak nie jeździł?
Bo chciał wygrać a nie dojechać bezpiecznie na ostatnim miejscu. :-)
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
Najnowsze wątki
- 2024-10-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-10-16 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-10-16 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 imigranci
- 2024-10-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-16 Białystok => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-10-16 Namierzanie telefonu - Andrychów cd.
- 2024-10-16 Katowice => QA Inżynier <=
- 2024-10-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-16 Białystok => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-16 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-10-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=