  • 51. Data: 2002-04-26 20:59:32
    Temat: Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem ?
    Od: Maciej Korzen <m...@n...linux.sky.pl>

    Aguirre <-...@t...pl> wrote:

    > Nie, tu się mylisz. Znaczna część łączy dostępowych i serwerów
    > o których mówisz, utrzymywana jest w sieciach uczelnianych za pieniądze
    > podatników - w tym również moje.
    > Pieniądze na utrzymanie łączy, serwerów i ich administratorów
    > pochodzą z puli przeznaczonej na działalność edukacyjną i naukową.
    > Moim zdaniem trudno o większe marnotrawstwo publicznych środków
    > - i z tym właśnie należałoby zrobić w końcu porządek.

    Gdyby nie instytucje naukowe, to internet nie rozwijałby się tak
    dynamicznie. Nawet nie wiesz o czym mówisz.

    --
    Maciej Korzeń <m...@l...sky.pl> [http://linux.sky.pl/maciek/pgp]
    PGP key fingerprint: 830F AFE6 1D35 258A B7CC F081 AB32 F846 D63F 9D5A

  • 52. Data: 2002-04-26 20:59:35
    Od: Maciej Korzen <m...@n...linux.sky.pl>

    RusH <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM> wrote:
    > Marcin Wojtczuk shared his/her HDD contents:

    > a probowales kanalik warszawski ? dostalem bana za nicka , bo sie
    > adminowi nie podobal :\

    To akurat nie ma nic wspólnego z k-line.

  • 53. Data: 2002-04-26 20:59:38
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    [----]

    > Tak, masz rację. Należy.

    To co, zamykamy? Tylko IRCnet, czy USENET też?

    --
    Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow O

  • 54. Data: 2002-04-26 21:00:59
    Od: Michal Zalewski <l...@e...pl>

    On Fri, 26 Apr 2002, Paweł Więcek wrote:

    > Hosty be revdns się z reguły odcina od wszelkich usług, nie tylko od
    > IRC-a. Security.

    Znaczy sie, jak dokladnie zwieksza to bezpieczenstwo?

    _
    Michal Zalewski [l...@b...bindview.com] [security]
    [http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
    =-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=
    http://lcamtuf.coredump.cx/photo/

  • 55. Data: 2002-04-26 21:01:32
    Od: Marcin Krakowiak <m...@f...net.pl>

    Robert Redziak wrote:

    > Metoda jest dobra. Jeśli uważasz, że nie jest, to porozmawiaj ze
    > swoim providerem, żeby zapewnił lepszą identyfikację
    > użytkowników.

    stary nie uzywaj takich argumentow, zacytuje Ci fragmenty maili sprzed troche wiecej
    niz 2 LAT:

    JA: (inaczej wspolwlasciciel ISP z ponad setka modemow, kilkoma tysiacami userow, bo
    dostep sprzedawalismy
    taniej niz TPSA a troche z nich korzystalo z IRC'a i IRCOP wpadl na pomysl
    zablokowania dostepu z naszej
    domeny, bez chociazby zasygnalizowania nam problemow stwarzanych przez userow)
    Jestesmy bardzo zaniepokojeni waszymi decyzjami bez zadnych porozumien z
    nami czyli dysponentem domeny now-acc.pl czyli FIBERNETEM.
    IRCOP: (jest moderatorem niniejszej grupy):
    Chyba Ci się coś pomyliło. My nie musimy się z wami w żadnej
    sprawie porozumiewać. Nie jesteśmy z wami związani żadnym układem.
    IRCOP:
    K:line na całą domenę .now-acc.pl został podyktowany jakże smutnym
    faktem, że nie można było dać bardziej szczegółowej maski.
    IRCOP:
    Nikt nie zamierza z drobiazgami pisać listów do adminów
    sieci, żeby komuś przetrącili łapki, tylko dlatego, że
    ten ktoś sobie, powiedzmy, bluzgał. Brak możliwości
    ignorowanie tego po pewnym czasie jest uporczywy. Dodając
    do tego wirusy i wykorzystywanie przez obcych otrzymujemy
    K:line.
    IRCOP:
    Po każdym liście typu:
    From d...@p...onet.pl Sat Mar 4 14:04:02 2000
    To: <c...@s...waw.pl>
    Subject: OOO

    Posluchaj no ty kurwo!!!!!!!!
    jak nie odblokujesz irca to zabije cie a wiem gdzie mieszkasz
    i zrobie to !!!!
    mam swoich ludzi kturzy sie nie zawachają!!!!!!
    Rozumiesz kurwa czy nie ty dziwko twoja mtka to kurwa a o kciec chuj!!
    zginiesz!!!!!!!!!
    Podpisano: MÓZG

    odkładam decyzję o kolejny miesiąc. Jak na razie termin
    podjęcia decyzji w sprawie now-acc jest przewidziany na
    maj 2001 i może ulec zmianie.

    chcielismy isc z tym do sadu bo po pierwsze nie wyrabialismy sie z telefonami
    serwisowymi typu:
    "prosze panstawa czemu nie dziala IRC? synowi musi dzialalc"
    "jak mi nie odblokujecie IRC to was zaje...."
    i do tego spadla sprzedaz naszych uslug dostepowych
    dodam, ze sponsorowalismy spotkania szczecinskiej grupy IRCownikow, ale co to
    obchodzilo IRCOPA ?

    pzdr,
    MK http://www.fiber.net.pl

  • 56. Data: 2002-04-26 23:01:14
    Od: Robert Redziak <s...@s...plukwa.net>

    On Fri, 26 Apr 2002 20:59:38 +0000 (UTC), Szymon Sokół
    <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:

    > To co, zamykamy? Tylko IRCnet, czy USENET też?

    Jedno i drugie. A co. Chcieli komercjalizacji, niech będzie
    komercjalizacja.

    Pozdrawiam, r.
    ________
    robert rędziak :: 1.0654205607477 j.w.g. :: rekin.plukwa.net

    e t a t o w y k a r m i c i e l t r o l l i

  • 57. Data: 2002-04-26 23:02:01
    Od: Robert Redziak <s...@s...plukwa.net>

    On Fri, 26 Apr 2002 21:01:32 +0000 (UTC), Marcin Krakowiak
    <m...@f...net.pl> wrote:

    > stary nie uzywaj takich argumentow, zacytuje Ci fragmenty maili sprzed troche
    wiecej niz 2 LAT:

    [...]

    > IRCOP:
    > Po każdym liście typu:
    > From d...@p...onet.pl Sat Mar 4 14:04:02 2000
    > To: <c...@s...waw.pl>
    > Subject: OOO
    >
    > Posluchaj no ty kurwo!!!!!!!!

    [...]

    Przepraszam, ale ja nie mam więcej pytań.

> [...]
    serwisowymi typu:
    > "prosze panstawa czemu nie dziala IRC? synowi musi dzialalc"
    > "jak mi nie odblokujecie IRC to was zaje...."

    Do sądu? Chyba z uwagi na pogróżki? Bo umowy żadnej na
    dostępność IRCNetu nie miałeś i nie masz.

    > dodam, ze sponsorowalismy spotkania szczecinskiej grupy IRCownikow, ale co to
    obchodzilo IRCOPA ?

    Nazwałbym to nietrafionym posunięciem marketingowym. Słowa
    potwierdzające tę tezę sam zacytowałeś...

    Pozdrawiam.
    ________

  • 58. Data: 2002-04-26 23:02:36
    Od: Marcin Wojtczuk <r...@b...pl>

    begin Marcin Krakowiak quotation:

> [...]

    > Chyba Ci się coś pomyliło. My nie musimy się z wami w żadnej
    > sprawie porozumiewać. Nie jesteśmy z wami związani żadnym układem.

    Nie przeczytałeś tego dokładnie. To najważniejszy fragment.
    Twój argument traci na mocy w tym świetle. Równie dobrze IRCop mógły się
    od Ciebie domagać konta shellowego (nie twierdzę, że by je chciał mieć).

    > chcielismy isc z tym do sadu bo po pierwsze nie wyrabialismy sie z
    > telefonami serwisowymi typu: "prosze panstawa czemu nie dziala IRC?

    Buhaha.
    (Tak, teraz się śmieję, bo załapałem na czym polega ten system. Szkoda,
    że nie wcześniej, ale lepiej późno niż wcale).

    > dodam, ze sponsorowalismy spotkania szczecinskiej grupy IRCownikow, ale
    > co to obchodzilo IRCOPA ?

    Zaczynasz rozumieć.

    --
    [ FastViper ] [ http://boo.pl/~fastviper ]
    It's not a bug, it's tradition!

  • 59. Data: 2002-04-27 14:07:07
    Od: Michal Zalewski <l...@e...pl>

    On Fri, 26 Apr 2002, Szymon Sokół wrote:

    > To co, zamykamy? Tylko IRCnet, czy USENET też?

    Mi sie jeszcze nie podobaja niektore strony WWW.

    _

  • 60. Data: 2002-04-27 14:07:48
    Temat: Re: Wlasnosc procesow [Bylo: Kiedy ktoś zrobi
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <b...@t...one.pl>

    Więc Fri, 26 Apr 2002 16:33:23 +0000 (UTC),
    Yoss <b...@m...com.pl> pisze:

    > Gowno prawda. Nic w nim nie jest Twoje. Ani sam ircd, ani pamiec, ani
    > procek, ani lacze na ktorym to chula.

    Troche kultury. Chyba że chcesz abym dodał za tym zdaniem "prostaku"...
    Poza tym "proces", "ircd". Nie pisało nic o łączu.

    > Dziwne ze w prywatnej firmie jak szef powie "Chce miec kopie maili
    > userow i logi ze squida, by wiedziec jak wykorzystuja moje lacze."
    > to admin mowi "ok, w koncu ty placisz za lacze, sprzet, etc - wiec
    > wszysko tam jest twoje".

    Słucham? Czytanie korespondencji od/do pracownika?
    I Ty tak masz_jako_pracownik/robisz_jako_szef ?

    > Dlaczego na uczelni ma byc inaczej? Bo co? Bo to chodzi za publiczne
    > pieniadze? Podejscie typu "wspolne to znaczy niczyje"?

    Nie rozumiesz. KUPUJE konto. Admin jeśli pozwala, stawiam ircd.
    Od momentu zaplacenia za konto, wszelkie informacje znajdujące
    się na tym koncie są MOJĄ własnością. Informacje, oraz uruchomione
    programy. Admin nie ma prawa ich czytać, admin ma prawo skasować
    czy zablokować mi konto. To się nazywa odpowiednio serwer i konto.
    Chyba, że chcesz aby przetłumaczyć Ci znaczenie słowa konto, na
    podstawie konta w banku - Twoje pieniądze też są pieniędzmi banku
    bo je tam zdeponowałeś? Jesteś pewien? ...to zacznij myśleć.

    > To w koncu jest publiczny czy nie?

    Dostępny jest z zewnątrz. Jeśli chcesz się liczyć na słówka i
    udawać debila, to mogłeś uprzedzić...

    > A pewnie... my dalismy na to kase, a teraz mamy spierdalac?

    Na nic nie dałeś. Nawet porządnie nie wykorzystałeś pieniędzy
    jakie państwo i inni podatnicy na Ciebie wydali ;)

    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak Choose life, choose scene!
    <b...@t...one.pl> > S y m p h o n y 2 0 0 2 <