    From: Marcin Krakowiak <m...@f...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Kiedy ktoś zrobi porządekz IRCnetem ?
    Date: Fri, 26 Apr 2002 21:01:32 +0000 (UTC)

    Robert Redziak wrote:

    > Metoda jest dobra. Jeśli uważasz, że nie jest, to porozmawiaj ze
    > swoim providerem, żeby zapewnił lepszą identyfikację
    > użytkowników.

    stary nie uzywaj takich argumentow, zacytuje Ci fragmenty maili sprzed troche wiecej
    niz 2 LAT:

    JA: (inaczej wspolwlasciciel ISP z ponad setka modemow, kilkoma tysiacami userow, bo
    dostep sprzedawalismy
    taniej niz TPSA a troche z nich korzystalo z IRC'a i IRCOP wpadl na pomysl
    zablokowania dostepu z naszej
    domeny, bez chociazby zasygnalizowania nam problemow stwarzanych przez userow)
    Jestesmy bardzo zaniepokojeni waszymi decyzjami bez zadnych porozumien z
    nami czyli dysponentem domeny now-acc.pl czyli FIBERNETEM.
    IRCOP: (jest moderatorem niniejszej grupy):
    Chyba Ci się coś pomyliło. My nie musimy się z wami w żadnej
    sprawie porozumiewać. Nie jesteśmy z wami związani żadnym układem.
    IRCOP:
    K:line na całą domenę .now-acc.pl został podyktowany jakże smutnym
    faktem, że nie można było dać bardziej szczegółowej maski.
    IRCOP:
    Nikt nie zamierza z drobiazgami pisać listów do adminów
    sieci, żeby komuś przetrącili łapki, tylko dlatego, że
    ten ktoś sobie, powiedzmy, bluzgał. Brak możliwości
    ignorowanie tego po pewnym czasie jest uporczywy. Dodając
    do tego wirusy i wykorzystywanie przez obcych otrzymujemy
    K:line.
    IRCOP:
    Po każdym liście typu:
    From d...@p...onet.pl Sat Mar 4 14:04:02 2000
    To: <c...@s...waw.pl>
    Subject: OOO

    Posluchaj no ty kurwo!!!!!!!!
    jak nie odblokujesz irca to zabije cie a wiem gdzie mieszkasz
    i zrobie to !!!!
    mam swoich ludzi kturzy sie nie zawachają!!!!!!
    Rozumiesz kurwa czy nie ty dziwko twoja mtka to kurwa a o kciec chuj!!
    zginiesz!!!!!!!!!
    Podpisano: MÓZG

    odkładam decyzję o kolejny miesiąc. Jak na razie termin
    podjęcia decyzji w sprawie now-acc jest przewidziany na
    maj 2001 i może ulec zmianie.

    chcielismy isc z tym do sadu bo po pierwsze nie wyrabialismy sie z telefonami
    serwisowymi typu:
    "prosze panstawa czemu nie dziala IRC? synowi musi dzialalc"
    "jak mi nie odblokujecie IRC to was zaje...."
    i do tego spadla sprzedaz naszych uslug dostepowych
    dodam, ze sponsorowalismy spotkania szczecinskiej grupy IRCownikow, ale co to
    obchodzilo IRCOPA ?

    pzdr,
    MK http://www.fiber.net.pl