  • Data: 2002-05-07 15:15:19
    Temat: Re: Kiedy ktoś zrobi porządekz IRCnetem ?
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <b...@t...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Więc Mon, 6 May 2002 02:24:36 +0000 (UTC),
    Aguirre <-...@t...pl> pisze:

    > Dlaczego IRCopowie odpalili procesy ircd ?

    Dlaczego powstały szkoły?

    > Czy naprawdę nikt nie dostrzega, że istnienie IRCnetu
    > w Polsce w jego obecnej formie organizacyjnej jest
    > zjawiskiem _patologicznym_ ?

    Czy naprawdę nikt nie dostrzega, że istnienie szkół
    w Polsce w ich obecnej formie organizacyjnej jest
    zjawiskiem _patologicznym_ ?
    Przecież w każdej szkole idzie dostać narkotyki.
    Dzieciaki uczą się od starszych kolegów najgorszych
    nawyków - przeklinania, picia, palenia, narkotyzowania się...

    Co? Nie jest tak? A TY SIE MARTWISZ O JAKIŚ IRC ?????

    > Nie mówie o sposobie zarządzania lecz o _finansowaniu_.
    > Dlaczego budżet Państwa - czyli podatnicy - są zmuszeni
    > do sponsorowania prymitywnej rozrywki grupki pasożytów ?

    Ja też. Płacę podatki, i z moich pieniędzy utrzymują
    się organizacje służące do rozprowadzania narkotyków
    wśród dzieci i młodzieży.

    > Jeśli osoby administrujące oraz korzystające z IRC-a
    > mają ochotę się w to bawić to niech do jasnej cholery
    > sami za to płacą ! Kickujcie się i banujcie za własne
    > a nie publiczne pieniądze !

    Wiesz jaka się zrobi dopiero afera, jak za irc będzie trzeba
    płacić? Ty lepiej nie zaczynaj - bo skoro chce się kogoś
    zabić za głupiego opa, to za placenie może być jakaś grubsza
    afera w stylu zmiana rządu, czy powstanie, partyzantka, bojówki...

    bp, nnmsp.
    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak Choose life, choose scene!
    <b...@t...one.pl> > S y m p h o n y 2 0 0 2 <