  • Data: 2002-05-06 17:25:46
    Temat: Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem?
    Od: Robert Redziak <s...@s...plukwa.net> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 6 May 2002 02:26:01 +0000 (UTC), Robert
    <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Może w końcu jakaś firma naprawdę zdecyduje się pozwać do sądu jakiegoś opa
    > czy też uczelnię na której stoi serwer. Bardzo byłbym ciekaw wyniku takiej
    > sprawy - choć wydaje mi się, że ten może być tylko jeden.

    Tak, jeden.

    > Nowy tekst miałby mniej więcej takie brzmienie: "Szanowny Panie. Uprzejmie
    > informuję, że jeden z użytkowników Państwa sieci naruszył zasady ... i w
    > związku z powyższym bardzo proszę o ..."

    Mylisz się. Chciałeś powiedzieć ,,Szanowni Państwo. Ponieważ
    ostatnio nasilają się przypadki nadużywania przywileju jakim
    jest dostęp do IRCNetu postanowiliśmy zaprzestać dalszego
    udostępniania tej usługi...''

    > Ciekawe kto będzie pierwszy ... ?

    Napieraj. Ale najpierw uświadom sobie, że dostęp do IRCNetu jest
    dla Ciebie przywilejem, nie prawem.

    r.
    ________
    robert rędziak :: 1.0654205607477 j.w.g. :: rekin.plukwa.net

    p l u k w a z o n e s u p p o r t t e a m