  • Data: 2002-05-06 17:23:19
    Temat: Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem?
    Od: Marcin Głowacki <m...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <3...@f...net.pl>, Marcin Krakowiak wrote:

    > widzisz w tym problem, ze nawet nie zadales sobie trudu, zeby dowiedziec sie jak to
    dzialalo
    > FYI: klient kupowal w sklepie (calkowicie anonimowo) karte pre-paid z zdrapka potem
    biegl do komputera i
    > dzwonil, z callbackiem lub bez, niestey TPSA nie zawsze przekazywala nam numer
    osoby dzwoniacej, przy zakupie
    > nastepnej karty ident wygladalby inaczej... oczywiscie dalo sie to zrobic ale to
    jakby Cie nie interesowalo...
    > latwiej bylo przesunac rozmowe o rok

    Człowieku, zrozum wreszcie jedną rzecz.
    Nieistotne kto jakie zdrapki kupował, gdzie biegał i jak się wdzwaniał
    ani jakby wygądał 'ident' gdyby kupił następną kartę.
    Istotne jest to, że Twoja sieć jest skonfigurowana _nieprawidłowo_ i jak to
    już zostało powiedziane, nie umożliwia na jednoznaczne zidentyfikowanie Twoich
    użytkowników. I to jest *fakt* _który_ Ciebie dyskwalifikuje.
    Ja na Twoim miejscu zamiast wypłakiwać się na forum listy generując
    niepotrzebny ruch w sieci zastanowiłbym się _jak_ rozwiązać ten problem
    (technicznie oczywiście). Ale Ty zapewne tego nie zrobiłeś, bo przecież
    łatwiej naskarżyć na IRCopa na forum listy nie ?
    Nie *ludzie* wiedzą, jacy *oni* są źli!

    Długo powstrzymywałem się od tego, by wtrącić swoje trzy grosze do tegoż
    tematu. Ale jak to czytam to się po prostu we mnie gotuje ....
    Jedna wielka dziecinada ...

    > ja bym to nazwal informowaniem... chyba ze jest sie osoba strachliwa

    Ciekawy sposób informowania preferujecie ...
    Swego czasy mnie i mojego kolegę jeden ze spamerów też straszył sądem ...
    A to wszystko dlatego, że nie potrafił zrozumieć kilku elementarnych, ale
    *bardzo ważnych* zasad, które panują w sieci.

    Przyłączam się do prośby Piotra.

    --
    Marcin Glowacki, sys-adm, MG4854-RIPE