  • Data: 2002-03-09 23:15:21
    Temat: Re: Kiedy koniec moderacji polipa ?
    Od: f...@h...pl (Adam Kułagowski) szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Wierzbicki, napisał(a):

    > Zalety moderowania :
    > - brak spamu;

    Jak czesto byl takowy przed moderacja ? Sadze ze w tak znikomej ilosci ze
    pomijalnej.

    > - brak postów off-topic;

    Stad moje pytanie moderatora jaki odsetek postow jest przez niego
    zatrzymywany.

    > - poziom dyskusji przeciętnie wyższy niż na grupach niemoderowanych;
    > (chociażby porównując z dawnym polipem niemoderowanym).

    Zgadzam sie jest wyzszy - ale przy odpowiednich filtrach porownywalny

    > Dalej nie widzisz zalet moderacji ?

    Zalety moderacji widze. Ale przez pewien czas polip stanowil grupe
    szybkiej reakcji - czlowiek pytal sie czy to tylko u niego lezy wyjscie na
    swiat - w ciagu godziny mial z zasady pewnosc czy opiep* providera czy
    wymieniac modem. Teraz gdy opoznienia sa rzedu dni polip tej roli juz nie
    pelni.

    Tak wiec podsumowuja - przy braku experta uwazam ze zalety braku moderacji
    przewazaja nad jej istnieniem

    Adam Kułagowski UIN: 23321744 f...@p...pl

    Circular logic will only make you dizzy. - Peri