  • 21. Data: 2010-05-08 12:59:07
    Temat: Re: Kia - dobry zakup czy wtopa
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > ladniejszy i to znacznie,

    Kwestia gustu, dla mnie jest brzydszy, wygląda jakby na siłę próbowano coś
    zmienić w Ceedzie.
    Np. szerokie tylne słupki, które totalnie nie rażą w Ceedzie, w Hultaju
    wyglądają jakby z innego modelu niż reszta samochodu pochodziły.
    Tak to jest gdy auto zaprojektowane jako pozbawione ekstrawagancji i ze
    spokojnym designem, próbuje się zmienić w coś co ma sprawiać inne wrażenie.

  • 22. Data: 2010-05-08 15:02:26
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia Jackare dokonał/a produkcji posta :

    > można sądzić że za 10 lat będą to (nadal)
    > popularne w Polsce samochody z opinią trwałych i niezawodnych i całą
    > rzeszą osób "wiernych" marce. IMHO będzie spokojnie do sprzedania. Za
    > ile nie wiem.

    Ja mam doświadczenie z "niesprzedawalną Kią Pride" - rocznik 1999 - cena
    4000 zł - cena na rynku od 2500 zl do 3800 :) = sprzedałam w ciągu jednej
    doby - stan nie był zbyt ciekawy, bo niestety Kia nadal blach nie ma
    rewelacyjnych, ta Pride byla koszmarnie niewygodna na długich trasach, ale
    paliła 5,2 litra / 100 km. A myslalam, ze bede sie z nia bujała kilka
    miesiecy. A kupowałam ją 2 lata wczesniej za 4500 :)
    Kia da sie sprzedac, jednak na pewno nie komus, kto jezdzil, jezdzi i bedzie
    jezdzic Audi czy Mercedesem....
    No, ale ja na ogloszeniu na otomoto w ciagu miesiaca dalam rade sprzedac dwa
    samochody - potem jeszcze 12 letnia Nubire z przebiegiem blisko 300 tys km.
    Wiec chyba zdolna jestem :)
    Generalnie Kie polecam, bo już kilka miałam okazję "próbować" i te większe
    są wygodniejsze, a ekonomiczne i już wygląd mają wyjściowy :)

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 23. Data: 2010-05-08 18:41:32
    Od: "karamba" <k...@r...ba.pl>

    "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl> wrote in message
    > Hehe, takich aut to już nie ma. Takie auta były robione w latahc 90.
    > Obecnie musisz nastawić się na wizyty w serwisie podczas gwarancji, no i
    > po gwarancji.

    ale z czym ...

  • 24. Data: 2010-05-08 18:42:28
    Od: "karamba" <k...@r...ba.pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    > auto takiej klasy z tamtego okresu, wyszykujesz je to wtedy zapene kolejne
    > 17 lat wzglednie bezawaryjnie pojezdzisz

    wyszykować = kilka tyś......

  • 25. Data: 2010-05-08 18:47:15
    Od: "karamba" <k...@r...ba.pl>

    "Jacek" <m...@s...pl> wrote in message
    > A co to za bzdury - myslenie typu "japonczyk albo smierc"..
    > O nowej mazdzie CX-7 Ci opowiem (takiej za 140 patykow)... - 40 000 km
    > przebiegu, 1 wlasciciel, wywalona uszczelka pod glowica
    > Naprawde nie rozumiem ludzie co to kochaja te tandetne plastiki

    a gdzie zrobione podzespoły - silnik tej mazdy w tym przypadku? W Japonii?

  • 26. Data: 2010-05-09 12:59:08
    Od: "beznick" <x...@a...cd>

    wiadomości news:hs0hc9$asn$1@news.onet.pl...
    > Oj różnią się, różnią, choćby gwarancją wliczoną w cenę.
    > Zresztą IMO hultaj jest brzydszy.

    O gustach się nie dyskutuje. Każda pliszka swój ogonek chwali.
    Dałeś się nabrać marketingowcom:-)
    7 lat na specyficzne usterki silnika Ceed'a i na nic wiecej.
    Hyundai jest piątym producentem aut na świecie
    Ktoś to kupuje, choc Polacy gardzą.
    Pod marką Hyundai koncern sprzedaje lepsze, droższe pojazy, pod marką KIA
    oskubane, tańsze.

  • 27. Data: 2010-05-09 13:11:32
    Od: "beznick" <x...@a...cd>

    Użytkownik "karamba" <k...@r...ba.pl> napisał w wiadomości
    > W jakim stanie będzie taki 'Kij' za 10 lat? (czy będzie lepszy od
    > 17-letniej hondy? :p (z takiej się przesiadam))

    Koreańskie auta mają obecnie lepszy stosunek ceny do zalet niż japońskie.
    Japończycy obniżając ceny mają wiele wpadek.
    Już nie robią niezawodnych aut. Oczekiwania się zmieniły.
    Niezniszczalne mercedesy to wspomnienie. Konkurencja nie robi gorzej.
    Mercedes robi w Chinach taniej.
    Czy za 100 tys PLN kupisz lepsze auto marki Hyundai czy Mercedes?

    > - kredyt u dealera (11% w Kia (Santander)) na kwotę auta
    > co jest korzystniejsze kupując auto i z jakich względów?

    Dodaj ile w całości bedziesz musiał zapłacić. Bełkot marketingowy pomiń.

  • 28. Data: 2010-05-09 15:55:50
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> napisał w wiadomości

    > Generalnie Kie polecam, bo już kilka miałam okazję "próbować" i te większe
    > są wygodniejsze, a ekonomiczne i już wygląd mają wyjściowy :)

    Dość często zmieniasz te samochody, nie trafiłaś jeszcze na ten właściwy?
    ;-)

  • 29. Data: 2010-05-09 17:11:46
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    nom pisze:
    > Użytkownik "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> napisał w wiadomości

    > Dość często zmieniasz te samochody, nie trafiłaś jeszcze na ten
    > właściwy? ;-)

    W124 już się w salonie nie kupi. e34 też nie. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 30. Data: 2010-05-09 20:46:31
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    > I słusznie.
    > Takiego wyboru dokonałem 3 lata temu i jak na razie był to najlepszy
    > wybór z poprzednich kilkunastu (w tym kilku nowych).

    3 lata to ile tys km?

    Bo u mnie to ok 250-350 tys. Myslę ze po ok 200 tys mozna coś powiedzieć o
    samochodzie.
    Felicja mojego sąsiada tez jest spoko bo ma ponad 10 lat i 0 awarii. Ale
    przy przebiegi 40 tys trudno żeby się coś zepsuło :)