eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKia Sportage 2 - 112 czy 140KM?Re: Kia Sportage 2 - 112 czy 140KM?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Pan Piskorz <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kia Sportage 2 - 112 czy 140KM?
    Date: Sun, 02 Jan 2011 14:53:43 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 68
    Message-ID: <ifq017$mgk$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ifnkr7$srk$1@news.onet.pl> <ifpm5b$1j0$1@news.onet.pl>
    <ifpqeq$2b5$2@inews.gazeta.pl> <ifpt7i$pg7$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 109.243.73.114
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1293976424 23060 109.243.73.114 (2 Jan 2011 13:53:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Jan 2011 13:53:44 +0000 (UTC)
    X-User: seboc
    In-Reply-To: <ifpt7i$pg7$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2339147
    [ ukryj nagłówki ]

    > To może pierwsze pytanie: czemu wybrałeś Tucsona a nie Sportage?

    Z przypadku. Sportage mi się bardziej podobał, ale w 2008 był droższy.
    Za podobną kasę, wersja wyposażeniowa była uboższa.
    Ogólnie Sportage podoba mi się bardziej, poza wajchą zmiany biegów - w
    Kii wydaje się być za długa.

    >
    > Jak z awaryjnością? Co się Tobie do tej pory wysypało?

    Nawet żarówka się nie spaliła.
    Coś zaczyna stukać w tylnym zawieszeniu, wydaje mi się, że trzeba
    wymienić drążki stabilizatora. Ale jeszcze jakiś czas - na razie nie
    jest to uporczywe.

    >
    > Zawieszenie miekkie czy twarde? Jedni pisza ze twardawe, a drudzy ze

    W Hyundaiu trochę za miękkie - czasem buja się i nurkuje, ale
    akceptowalne. W Kii - to się zmieniło, wersje po lifcie mają twardsze
    zawieszenie.
    Mimo początkowych obaw - nie trzeba bać się zakrętów, trzyma się drogi
    bardzo fajnie.
    Autem i tak jeździ się nieco mniej komfortowo niż zwykłym z segmentu C,
    ponieważ jest wysokie i podskakuje na nierównościacgh.
    Za to tory tramwajowe, krawężniki nie robią żadnego wrażenia.
    IMHO pomyłką jest zamontowanie opon 235, na zimowych 215 samochód
    prowadzi się znacznie, znacznie lepiej.

    > komfortowo jezdzi sie po dziurach. Gdzie leży prawda?
    >

    jw.

    > Jak wygląda zabezpieczenie antykorozyjne? Coś rdzewieje?
    >

    Nic nie rdzewieje. Za to lakier słabszy od poprzedniej Skody - mam pełno
    rys od myjni.

    > Sprawa silników mnie interesuje, i choć chyba nie skuszę się na benzynę
    > to ciekaw jestem jaki uzytkujesz i ile toto pali w jakich warunkach?
    >

    Średnio wychodzi ok. 10l/100km. Latem mniej, zimą więcej.
    Właśnie wróciłem z trasy + jazda po górach - 9,7 / 100km.

    > Ostatnia rzecz: 4x4 lock - dziala? Zakopales sie kiedys?
    >

    3 dni temu. Blokada działa bardzo dobrze, na śliskim też - auto jest
    jakby przyklejone do śniegu, wszystkie koła się kręcą. Brakuje trochę
    momentu lub reduktora. Pasażerowie pomogli :-)
    Wyjechanie z kopnego śniegu to naprawdę nie był dramat.
    Mam opony szosowe zimowe. Jakieś 4x4 pewnie by by były lepsze w górach.

    Polecam więc wersje 4wd.

    > I tyle! Dziekuje z gory za odpowiedzi :-)
    >

    Proszę :-)
    Ja jestem bardzo zadowolony, tym bardziej, że auto kosztowało tyle co vw
    golf / skoda oktavia w średniej wersji.


    zdrówko
    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: