-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Pan Piskorz <p...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kia Sportage 2 - 112 czy 140KM?
Date: Sun, 02 Jan 2011 14:53:43 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 68
Message-ID: <ifq017$mgk$1@inews.gazeta.pl>
References: <ifnkr7$srk$1@news.onet.pl> <ifpm5b$1j0$1@news.onet.pl>
<ifpqeq$2b5$2@inews.gazeta.pl> <ifpt7i$pg7$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 109.243.73.114
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1293976424 23060 109.243.73.114 (2 Jan 2011 13:53:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Jan 2011 13:53:44 +0000 (UTC)
X-User: seboc
In-Reply-To: <ifpt7i$pg7$1@news.onet.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2339147
[ ukryj nagłówki ]> To może pierwsze pytanie: czemu wybrałeś Tucsona a nie Sportage?
Z przypadku. Sportage mi się bardziej podobał, ale w 2008 był droższy.
Za podobną kasę, wersja wyposażeniowa była uboższa.
Ogólnie Sportage podoba mi się bardziej, poza wajchą zmiany biegów - w
Kii wydaje się być za długa.
>
> Jak z awaryjnością? Co się Tobie do tej pory wysypało?
Nawet żarówka się nie spaliła.
Coś zaczyna stukać w tylnym zawieszeniu, wydaje mi się, że trzeba
wymienić drążki stabilizatora. Ale jeszcze jakiś czas - na razie nie
jest to uporczywe.
>
> Zawieszenie miekkie czy twarde? Jedni pisza ze twardawe, a drudzy ze
W Hyundaiu trochę za miękkie - czasem buja się i nurkuje, ale
akceptowalne. W Kii - to się zmieniło, wersje po lifcie mają twardsze
zawieszenie.
Mimo początkowych obaw - nie trzeba bać się zakrętów, trzyma się drogi
bardzo fajnie.
Autem i tak jeździ się nieco mniej komfortowo niż zwykłym z segmentu C,
ponieważ jest wysokie i podskakuje na nierównościacgh.
Za to tory tramwajowe, krawężniki nie robią żadnego wrażenia.
IMHO pomyłką jest zamontowanie opon 235, na zimowych 215 samochód
prowadzi się znacznie, znacznie lepiej.
> komfortowo jezdzi sie po dziurach. Gdzie leży prawda?
>
jw.
> Jak wygląda zabezpieczenie antykorozyjne? Coś rdzewieje?
>
Nic nie rdzewieje. Za to lakier słabszy od poprzedniej Skody - mam pełno
rys od myjni.
> Sprawa silników mnie interesuje, i choć chyba nie skuszę się na benzynę
> to ciekaw jestem jaki uzytkujesz i ile toto pali w jakich warunkach?
>
Średnio wychodzi ok. 10l/100km. Latem mniej, zimą więcej.
Właśnie wróciłem z trasy + jazda po górach - 9,7 / 100km.
> Ostatnia rzecz: 4x4 lock - dziala? Zakopales sie kiedys?
>
3 dni temu. Blokada działa bardzo dobrze, na śliskim też - auto jest
jakby przyklejone do śniegu, wszystkie koła się kręcą. Brakuje trochę
momentu lub reduktora. Pasażerowie pomogli :-)
Wyjechanie z kopnego śniegu to naprawdę nie był dramat.
Mam opony szosowe zimowe. Jakieś 4x4 pewnie by by były lepsze w górach.
Polecam więc wersje 4wd.
> I tyle! Dziekuje z gory za odpowiedzi :-)
>
Proszę :-)
Ja jestem bardzo zadowolony, tym bardziej, że auto kosztowało tyle co vw
golf / skoda oktavia w średniej wersji.
zdrówko
P.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.01.11 14:57 Pan Piskorz
- 02.01.11 14:57 kml
- 02.01.11 15:04 Adam 'Adak' Kępiński
- 02.01.11 15:09 Pan Piskorz
- 02.01.11 15:43 kml
- 03.01.11 23:18 Adam 'Adak' Kępiński
- 03.01.11 23:22 Waldek Godel
- 04.01.11 08:33 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera