  • 51. Data: 2011-10-21 08:44:08
    Temat: Re: Key free w fordach...
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-10-19 22:54, *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Ja tam lubię wiedzieć co się pod maską dzieje. A że niektórym nie
    > przeszkadza to i owo...

    Wystarczyła by prosta modyfikacja obwodu lampki przegrzania płynu
    chłodzącego i dwukolorowa dioda - np. żółta dla temperatury poniżej 80'C
    i standardowo czerwona przy przekroczeniu temperatury max.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 52. Data: 2011-10-21 09:50:08
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-21 08:44, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    > chłodzącego i dwukolorowa dioda - np. żółta dla temperatury poniżej 80'C
    > i standardowo czerwona przy przekroczeniu temperatury max.

    Powiedz to inżynierom Fiata. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl