  • 11. Data: 2011-10-12 21:51:56
    Temat: Re: Key free w fordach...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-10-12 19:47, Krzysiek Z. wrote:
    > W Fabii "golasie" z 2004r. tak przygasało.... :)

    W Seicento nie przygasa. Być może Skoda posiada nowoczesne technologie
    NASA i niemożliwe stalo się możliwe.

  • 12. Data: 2011-10-12 21:59:03
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-10-12 16:39, The_EaGle pisze:
    > Wystarczy przetransferować sygnał od użytkownika do samochodu (jak
    > przekaźnik herca) aby go uruchomić i odjechać.

    No fakt, tradycyjny kluczyk to dużo bardziej skomplikowane zabezpieczenie ;)

    --
    kamil d

  • 13. Data: 2011-10-12 22:01:56
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Światełko przygasające płynnie po zamknięciu drzwi. Nie do wykonania w
    > tańszych samochodach ze względu na kosmiczną komplikację elektroniki i
    > ogromne koszta.

    bo wiesz, to nie jest takie proste jak nam się wydaje, w motoryzacji nie
    uznają półśrodków, od razu walą z grubej rury i musi być magistrala CAN,
    modulacje PWM, sensory, transmisje bezprzewodowe i huk wie co jeszcze... ;-)

    brat

  • 14. Data: 2011-10-12 22:20:01
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Światełko przygasające płynnie po zamknięciu drzwi. Nie do wykonania w
    > tańszych samochodach ze względu na kosmiczną komplikację elektroniki i
    > ogromne koszta.

    Mam ten fjiczer ale tak miedzy nami po co to ;-)? Szkoda ze zarowki samochodowe
    nie rozjasniaja i nie przygaszaja sie plynnie, przynajmniej by sie zadziej
    przepalaly? A zarowka w suficie... e daliby mocne LEDY.

  • 15. Data: 2011-10-12 22:24:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 12 Oct 2011 18:53:31 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > Światełko przygasające płynnie po zamknięciu drzwi. Nie do wykonania w
    > tańszych samochodach ze względu na kosmiczną komplikację elektroniki i
    > ogromne koszta.

    Berlingo/Partner/Xsara Picasso to mają w standardzie. Widać klasa wyższa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 16. Data: 2011-10-12 22:44:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-10-12 22:01, bratPit wrote:
    > bo wiesz, to nie jest takie proste jak nam się wydaje, w motoryzacji nie
    > uznają półśrodków, od razu walą z grubej rury i musi być magistrala CAN,
    > modulacje PWM

    Jakieś $2 dla mnie za kontroler. Dla koncernu pewno $0.2. To
    najwidoczniej problem futurystycznych technologii jak trazystor a nie
    pieniędzy.

  • 17. Data: 2011-10-12 22:48:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-10-12 22:20, Papkin wrote:
    > Mam ten fjiczer ale tak miedzy nami po co to ;-)?

    Żeby było jeszce ze kilka sekund od zamknięcia drzwi (przy np -25C) do
    znalezienia zgrabiałym ręcami dziurki na kluczyk.

    > A zarowka w suficie... e daliby mocne LEDY.

    Profanacja! Przemysł samochodowy nie dorobił się jeszcze migracji z
    przekaźnikow na tranzystory a tu wyskakujesz z tak niesprawdzoną i
    niecertyfikowaną fantastyką.

  • 18. Data: 2011-10-12 22:54:06
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Żeby było jeszce ze kilka sekund od zamknięcia drzwi (przy np -25C) do
    > znalezienia zgrabiałym ręcami dziurki na kluczyk.

    Wiesz... zdalnie sterowany centralny zamek to tak od 20 paru lat jest w
    samochodach stosowany...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 19. Data: 2011-10-12 22:55:14
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-12 22:54, Grejon pisze:

    > Wiesz... zdalnie sterowany centralny zamek to tak od 20 paru lat jest w
    > samochodach stosowany...

    Centralnym odpalasz samochód?
    Dziurkę na kluczyk w stacyjce ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 20. Data: 2011-10-12 22:57:20
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-12 22:55, Lewis pisze:

    > Centralnym odpalasz samochód?
    > Dziurkę na kluczyk w stacyjce ;)

    Od tego jest lampka podświetlająca stacyjkę :P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi