  • Data: 2009-12-22 11:58:23
    Temat: Re: Kelbyego moze lepiej nie...
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to już trzeba być wyjątkowym koneserem tzw. sztuki współczesnej. Ja
    > np. będąc najwidoczniej prostakiem w tym względzie, po pierwszej
    > wymianie zdań wrzuciłem gościa do KF, mimo że z zasady nie używam tego
    > ustrojstwa prawie wcale. Po prostu nie zniosłem tego grafomańskiego
    > bełkotu i odporności na logikę. Dla jednych artystyczny performens, dla
    > drugich pseudointelektualne wyżyny nonsensu. Ale to fajnie że mamy
    > wolność oceniania, jeszcze można toczyć długie dyskusje na temat różnic
    > poglądów.

    E tam koneserem. Facet pisze wynurzenia a ludzie o dziwo z nim rozmawiają. Nie
    mówię że to coś złego, taka rozmowa, tylko niektórzy się na serio angażują.
    Jestem daleki od oceniania stanu psychicznego bo uważam, że klasyfikacja
    normalny, nienormalny jest ostro naciągana. Patrzę na to z dystansem.
    Całościowo obraz dyskusji świata z eueuelem wydaje mi się pewnym kawałem i to
    świat staje się tutaj obiektem kpiny.
    W ogóle takie jednostki, które w potocznym mniemaniu określane są jako
    indywidua lub w ogólnym odczuciu coś z nimi nie tak są interesujące i bardziej
    kształcą społeczeństwo niż ułożony mędrzec. Taki Kokos np:) Mówi wprost
    pomódlcie się o talent. I ma rację, jakkolwiek by na to nie popatrzeć. Jednym
    zdaniem kasuje całą "mądrą dysputę". Uważam że to jest piękne i tacy ludzie
    stanowią atentyczną wartość, niezależnie od ich wiedzy czy doświadczenia.

    > Tylko czy aby na pewno to odpowiednie miejsce do rozmów na
    > akurat TEN temat?

    No wiesz, to miejse w ogóle nie rozmawia na temat. Bo tematem jest tu
    fotografia i zainteresowanie nią powinno stanowić główny temat. Nie chodzi mi
    nawet o nie prowadzenie dyskusji na tematy techniczne, z pewnością jest to
    przydatne. Tylko żeby coś z tego wynikało. A tu nic nie wynika. Grupa osób
    siedzi i gada od 10 lat o tym samym a ich poziom fotogaficzny jest ciągle taki
    sam i wynika w prostej lini z możliwości pojawiających się na rynku. To
    wszystko.

    marek