  • Data: 2009-12-22 13:11:11
    Temat: Re: Kelbyego moze lepiej nie...
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widziałem, ale przy tych wynurzeniach postać grana przez Kevina
    > Spacey'a, to zupełnie normalny gość :).

    Tylko dlatego, że nie wraca do wydarzeń z życia przed tragedią. Zablokował
    tamten okres. Eneuel swoją traumę pamięta i o niej mówi. W rozumieniu
    społecznym i psychiatrycznym powinien być więc bliżej normy niż Prot. Nie
    dzieje się tak jednak do końca gdyż jest męczący. A ludzie nie lubią jak się
    im zawraca tyłek.

    marek