  • Data: 2009-12-21 18:39:54
    Temat: Re: Kelbyego moze lepiej nie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hgob4q$8sj$...@i...gazeta.pl

    "wyższej"?

    > O tym ostatnim. Może inaczej:

    > -- administracyjny
    > -- inżynieryjno-techniczny
    > (ci mają wykształcenie wyższe, ale nie są naukowcami;
    > ja nie miałem takiego wykształcenia, co nie podobało
    > się Łazewskim Koszewnikom i innym)
    > -- naukowy

    I to (oczywiście) fatalny podział -- administracyjny ma zwykle
    (może i zawsze) wyższe wykształcenie, ale pozycję może mieć
    znacznie niższą niż inżynieryjno-techniczny bez wyższego. :)
    Stąd mój podział na ludzi, podludzi i półludzi. Administracyjny
    (choć z wyższym wykształceniem) jest mniej warty od półczłowieka,
    choć ten ostatni nie musi (nie musiał?) mieć wyższego wykształcenia.
    Koszewniki i Łazewskie (czyli duszpasterstwo akademickie w Białymstoku)
    zamierzało inaczej poprowadzić podziały. :) Sprzątaczka czy portierka
    należała do inżynieryjno-technicznych i ja tam należałem. Należeli tam
    magistrowie czy inżynierowie magistrowie. Administracyjnych nie znam,
    bo to jednak kasta niższa od mojej, choć administracyjni zwykle są z wyższym... :)

    Najprostszym rozwiązaniem dla Ozorowskich było po prostu zamienienie
    mnie w robotnika w rodzinnej firmie, co im się nie udało jak na razie... :)
    Prace w toku? ;)

    Innym rozwiązaniem, na które nie zgadzałem się (może to błąd)
    było uporczywe odpowiadanie -- kończę.

    -- Masz skończone studia?
    -- Kończę. :)

    -=-