eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaKaziuki 2011 na Starym Rynku w Poznaniu - zapraszam na subiektywny fotoreportażRe: Kaziuki 2011 na Starym Rynku w Poznaniu - zapraszam na subiektywny fotoreportaż
  • Data: 2011-03-07 14:42:58
    Temat: Re: Kaziuki 2011 na Starym Rynku w Poznaniu - zapraszam na subiektywny fotoreportaż
    Od: Dominik <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Mar, 14:51, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:
> [...]
    =cyf890

    > MZ bardzo ciekawe. I rzeczywiscie pominiecie "mydla i
    > powidla" podkresla klimat.
    > A za Tomkiem, bardzo "polepszales" te fotki? Bo kolory
    > bardzo do mnie trafiaja ;-)

    Nasycone kolory to efekt mojego prywatnego patentu na takie ostre
    słońce: Pomiar matrycowy i korekta naświetlania -2/3 EV.
    Do tego - WB ustawiony ręcznie na "słoneczko", priorytet przysłony (i
    ewentualnie ISO AUTO - ale to już niekoniecznie).
    Potem w zasadzie nie ma już prawie wcale obróbki przy wywoływaniu RAW
    (najwyżej minimalne wyciągnięcie świateł lub cieni) i w GIMPIE - tu w
    ogóle nie robiłem obróbki kolorystycznej.

    Dominik