  • 1. Data: 2009-09-15 08:59:34
    Temat: Kazimierz Dolny nad Wisłą piękny jednak jes
    Od: "PiotrBanachowicz.com" <b...@g...com>

    Witam,

    W nawiązaniu do dyskusji "Czy Kazimierz Dolny nad Wisłą jest ciągle
    piękny?" pokuszę się o stwierdzenie, że wzystko zależy od decyzji - ma
    być piękny, czy nie. Poprzednio udowadniałem, że nie jest:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/br
    owse_thread/thread/d3b994bfdfd890d9#

    Zapraszam do obejrzenia galerii, w której jednak sam sobie udowadniam
    tezę, że "Kazimierz Dolny nad Wisłą piękny jednak jest!":
    http://www.piotrbanachowicz.com/thumbnails.php?album
    =38

    Dla leniwych w pokazie slajdów.

    Pozdrawiam.
    Piotr Banachowicz
    www.piotrbanachowicz.com

  • 2. Data: 2009-09-15 09:02:58
    Temat: Re: Kazimierz Dolny nad Wisłą piękny jednak jes
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Zapraszam do obejrzenia galerii, w której jednak sam sobie udowadniam
    > tezę, że "Kazimierz Dolny nad Wisłą piękny jednak jest!":
    > http://www.piotrbanachowicz.com/thumbnails.php?album
    =38

    oj :(

  • 3. Data: 2009-09-15 09:10:15
    Od: "PiotrBanachowicz.com" <b...@g...com>

    On 15 Wrz, 11:02, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    m=38

    > oj :(

    Jakie "oj :(" ?

  • 4. Data: 2009-09-15 09:19:24
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jakie "oj :(" ?

    W zasadzie mialo byc "Auć" ;)

  • 5. Data: 2009-09-15 09:23:50
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > W zasadzie mialo byc "Auć" ;)

    To ma byc glos w dyskusji czy upierdzilil Cie pajak podkopnik? ;-)

  • 6. Data: 2009-09-15 10:09:44
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > To ma byc glos w dyskusji czy upierdzilil Cie pajak podkopnik? ;-)

    Nawal piekna przekroczyl moj prog bolu ;)

  • 7. Data: 2009-09-15 15:29:53
    Od: Luke <p...@p...onet.pl>

    PiotrBanachowicz.com pisze:
> [...]
    >
    > Zapraszam do obejrzenia galerii, w której jednak sam sobie udowadniam
    > tezę, że "Kazimierz Dolny nad Wisłą piękny jednak jest!":

    Ja tam nie bede opiniowal artyzmu zdjec czy piekna Kazimierza, ale
    zaczalem galerie ogladac i powiedzialem sobie: ciekawe czy bedzie
    zdjecie przez okno (prawa strona, 10 od gory) i ...jest. Co chyba
    dowodzi, ze moze i piekny, ale obfotografowany na wszelkie mozliwe
    sposoby i nie ma chyba miejsca w Kazimierzu, ktoremu ktos, kto byl w
    Kazimierzu nie zrobil jednej fotki. Moze piekny, ale juz cholernie
    nudny. Patrzac na Twoje zdjecia widze moje. Nawet robione z tych samych
    miejsc. Te same ujecia. Jeszcze tylko cmentarz kazimierski i okolice
    Miecmierza i bylby komplet:) Jedno napisze. Gdybys (odpukac) stracil
    swoje zdjecia (Kazimierza oczywiscie), pisz, przysle takie same:)

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 8. Data: 2009-09-15 16:16:34
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Luke wrote:

    > Ja tam nie bede opiniowal artyzmu zdjec czy piekna Kazimierza, ale
    > zaczalem galerie ogladac i powiedzialem sobie: ciekawe czy bedzie
    > zdjecie przez okno (prawa strona, 10 od gory) i ...jest.

    Które to niby?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 9. Data: 2009-09-15 17:08:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

> [...]
    > Zapraszam do obejrzenia galerii, w której jednak sam sobie udowadniam
    > tezę, że "Kazimierz Dolny nad Wisłą piękny jednak jest!":

    Mam wrażenie, że skupiłeś się na manierze kotletowo-szeroko-kopniętej, a
    Kazimierz do tego był tłem z przypadku. Zdjęcia te przypominają mi pewną
    broń, którą w Piątym elemencie Zorg sprzedał takim... obleśnym stworom,
    zapomniałem jak się zwały. Przeszywała, paliła, rozrywała, mroziła,
    plątała siatką i miała autodestruktor.
    Na przyszłość np. zostawić kolor, ale kadry grzecznie pięćdziesiątką,
    jak się da, z poziomicą :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 10. Data: 2009-09-15 18:16:50
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    >. Zdjęcia te przypominają mi pewną broń, którą w Piątym elemencie Zorg
    >sprzedał takim... obleśnym stworom, zapomniałem jak się zwały. Przeszywała,
    >paliła, rozrywała, mroziła, plątała siatką i miała autodestruktor.

    http://www.youtube.com/watch?v=9pxjnl1yuXk dla tych co nie widzieli ;)

    Kane