  • 11. Data: 2009-09-15 18:45:59
    Temat: Re: Kazimierz Dolny nad Wisłą piękny jednak jes
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    ale brakuje jednego, najważniejszego: fotografia rynku z pod kościoła
    z listkami u góry kadru - nie postarałeś się.
    Zdjęcia nawet fajne, tylko denerwuje mnie używanie sepii (w różnych
    odcieniach na dodatek) i zdjęć kolorowych. Trochę groch z kapustą.
    No ale ja tam się nie znam na modzie!

    Pozdrawiam
    Les

    PS. to byli Mondoshawanowie

  • 12. Data: 2009-09-16 05:18:40
    Od: Luke <p...@p...onet.pl>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Które to niby?

    Czwarta kolumna liczac od lewej i 10 wiersz liczac od gory. Zdjecie
    zrobione przez "okno" kruzganku kosciola. Widok na drzewa i kawalek
    poddasza jakiegos domu.

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 13. Data: 2009-09-16 05:20:44
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    =38
    > Mam wrażenie, że skupiłeś się na manierze kotletowo-szeroko-kopniętej, a
    > Kazimierz do tego był tłem z przypadku. Zdjęcia te przypominają mi pewną
    > broń, którą w Piątym elemencie Zorg sprzedał takim... obleśnym stworom,
    > zapomniałem jak się zwały. Przeszywała, paliła, rozrywała, mroziła,
    > plątała siatką i miała autodestruktor.

    Dobrze napisane :)

  • 14. Data: 2009-09-16 06:08:57
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 15 Sep., 10:59, "PiotrBanachowicz.com" <b...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > W nawiązaniu do dyskusji "Czy Kazimierz Dolny nad Wisłą jest ciągle
    > piękny?" pokuszę się o stwierdzenie, że wzystko zależy od decyzji - ma
    > być piękny, czy nie. Poprzednio udowadniałem, że nie
    jest:http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfro
    wa/browse_thread/threa...

    > Zapraszam do obejrzenia galerii, w której jednak sam sobie udowadniam
    > tezę, że "Kazimierz Dolny nad Wisłą piękny jednak
> [...]

    wybacz ale te zdjecia sa odpychajace.

    takich zdjec nalezy unikac , mozna sobie popsuc smak - to tak jakby
    namawiac kogos do sluchania niejakiej dody , w celu wyrobienia smaku
    muzycznego.
    fatalne miejscami braki warsztatowe , nieostrosci w miejscach gdzie
    nie maja prawa byc.
    Kadrowanie bez pojecia. Przez samo skoszenie zdjecia nie uzyskuje sie
    czegokolwiek wiecej poza ..skoszeniem i utrudnienim odbioru.
    Utrzymana calosc w manierze ponurosci czyni ten zestaw malo
    atrakcyjnym , jakby autor znal tylko dwie funkcje gitarowe i tylko na
    nich gral.
    Slowo galeria nie dodaje calosci jakiejkolwiek wartosci-ot seria
    banalnych ujec , zrobionych na ponuro , jakie moznaby walnac w kazdym
    miejscu.

    NIe mam nic przeciwko autorowi , nie znamy sie przeciez , nie znam tez
    pozostalych uczestnikow grupy , sa wiec dle mnia neutralni , ale ja
    moge tylko zdecydowanie nawolywac do unikania obcowania z taka
    fotografia - mozna sobie wypatrzyc pojecie o dobrym samaku.
    Zaproszenie do takiej galerii to tak jak zaproszenie na
    lampke ...denaturatu .

    Przykro mi , ale nie moglem napisac czegokolwiek innego.

  • 15. Data: 2009-09-16 06:19:04
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    > Zapraszam do obejrzenia galerii, w której jednak sam sobie udowadniam
    > tezę, że "Kazimierz Dolny nad Wisłą piękny jednak
    jest!":http://www.piotrbanachowicz.com/thumbnails.ph
    p?album=38

    sorki ale takie foty to można pstryknąć w każdej psiej dziurze. Fotki
    może i fajne, kwestia gustu ale nie pokazują miejscowości a tylko
    fragmenciki obiektów jakich jest wszędzie pełno (kawałek muru, ściana
    jakiejś szopy, fragment dachu itp) bez podpisu mało kto by się poznał
    że to Kazimierz.

  • 16. Data: 2009-09-16 06:25:21
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    >Zapraszam do obejrzenia galerii, w której jednak sam sobie udowadniam
    >tezę, że "Kazimierz Dolny nad Wisłą piękny jednak jest!":
    >http://www.piotrbanachowicz.com/thumbnails.php?albu
    m=38

    chcesz pokazac piekno i dajesz jakieś trupie barwy?;) nielogicznie

  • 17. Data: 2009-09-16 06:26:05
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > chcesz pokazac piekno i dajesz jakieś trupie barwy?;) nielogicznie

    Zrobilby kolorowe powiedzialbys ze kicz

    Pozdr.

  • 18. Data: 2009-09-16 06:36:07
    Od: Maciek <i...@w...pl>

    Zmieszaliscie z błotem gościa tak mocno ze az z ciekawosci wszedlem na
    stronkę.

    No i ja bym z tej galerii zostawil te 3:

    http://www.piotrbanachowicz.com/displayimage.php?alb
    um=38&pos=21
    http://www.piotrbanachowicz.com/displayimage.php?alb
    um=38&pos=23
    http://www.piotrbanachowicz.com/displayimage.php?alb
    um=38&pos=46

    ... i nie szafowałbym tak oceną 0/10 dla autora, bo zabraknie skali
    dla wielu wielu innych.

  • 19. Data: 2009-09-16 06:42:36
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    On 16 Wrz, 08:36, Maciek <i...@w...pl> wrote:
    > Zmieszaliscie z błotem gościa tak mocno ze az z ciekawosci wszedlem na
    > stronkę.
    >
    > No i ja bym z tej galerii zostawil te 3:
    >
    > http://www.piotrbanachowicz.com/displayimage.php?alb
    um=38&pos=21http://www.piotrbanachowicz.com/displayi
    mage.php?album=38&pos=23http://www.piotrbanachowicz.
    com/displayimage.php?album=38&pos=46

    >  ... i nie szafowałbym tak oceną 0/10 dla autora, bo zabraknie skali
    > dla wielu wielu innych.

    jeżeli te 3 foty pokazują piękno Kazimierza to ja się tam raczej nie
    wybiorę

  • 20. Data: 2009-09-16 06:49:08
    Od: Maciek <i...@w...pl>

    > jeżeli te 3 foty pokazują piękno Kazimierza to ja się tam raczej nie
    > wybiorę

    Nie mówię ze pokazują piękno Kazimierza.