  • 1. Data: 2012-04-25 21:39:13
    Temat: Kawasaki zxr 750
    Od: tobi9993 <tobi00001@_NOSPAM_wp.pl>

    Mam problem z modułem bo mam kawasaki zxr 750 1993r. i nie mogę znaleźć
    modułu to tego rocznika a czy będzie pasował moduł np. od rocznika
    1994-1995? Proszę o pomoc

  • 2. Data: 2012-04-25 21:58:07
    Temat: Re: Kawasaki zxr 750
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/25/2012 09:39 PM, tobi9993 wrote:
    > Mam problem z modułem bo mam kawasaki

    To nie tak...

    > zxr 750 1993r. i nie mogę znaleźć
    > modułu to tego rocznika a czy będzie pasował moduł np. od rocznika
    > 1994-1995? Proszę o pomoc

    Wejdź np na bikebandit.com i porównaj numer części albo zadzwoń do ASO i
    zapytaj.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-04-25 22:18:08
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "tobi9993" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Mam problem (...) bo mam kawasaki

    :)

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Cwokow

  • 4. Data: 2012-04-25 22:24:35
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 25-04-2012 22:18, Ivam pisze:
    > Użytkownik "tobi9993" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    > :)

    hehe...
    tak to "fajnie" napisał, że też miałem podobne skojarzenia
    ale co ja tam, jak ja włoszczyzną i DDR się kajtam :)

    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 5. Data: 2012-04-25 22:40:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-25 21:39, tobi9993 pisze:
    > Mam problem z modułem bo mam kawasaki zxr 750 1993r. i nie mogę znaleźć
    > modułu to tego rocznika a czy będzie pasował moduł np. od rocznika
    > 1994-1995? Proszę o pomoc

    Powinien pasowac. To jest ZXR750L, ktore robiono w latach 93-95.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2012-04-26 08:29:26
    Od: "Geolog" <g...@w...pl>

    >Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

    To nie tak...

    Artur
    ZZR 1200

    AZ masz u mnie zgrzewkę piwa za tą odpowiedź.

    Geolog Lublin
    chwilowo bez sprzęta
    GPX w motocyklowym niebie

  • 7. Data: 2012-04-26 09:05:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/26/2012 08:29 AM, Geolog wrote:

    > AZ masz u mnie zgrzewkę piwa za tą odpowiedź.
    >
    > Geolog Lublin

    Bedę w niedzielę na torze, dowieziesz? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-04-27 22:09:01
    Od: "Geolog" <g...@w...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości

    > Bedę w niedzielę na torze, dowieziesz? ;-)
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    Co będzie się działo w niedziele? Jaki browar ma być?

    Geolog Lublin
    chwilowo bez sprzęta
    GPX w motocyklowym niebie