  • 71. Data: 2010-03-16 18:31:47
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    kakmar pisze:

    > Jednym z najważniejszych celów jaki przyświecał twórcom motocykli, zaraz
    > po tym jak zaczęły jako tako jeździć, było zapierdalanie.

    Zeby nie jedna usterka stylistyczna to chyba bys mogl to opchnac jako
    slogan ktoremus z producentow moto.

    Nie na pierwsza strone gazety co prawda, tylko taki bardziej ukryty
    przekaz. Na przyklad zdejmujesz bak a tam pod spodem napis:

    "Najważniejszym celem jaki nam przyświecał przy budowie tego motocykla
    jest zapierdalanie. Przykrec to natychmiast z powrotem i zapierdalaj !"

    KJ

  • 72. Data: 2010-03-16 18:51:07
    Od: falco <m...@w...pl>

    kakmar pisze:

    > Jednym z najważniejszych celów jaki przyświecał twórcom motocykli, zaraz
    > po tym jak zaczęły jako tako jeździć, było zapierdalanie.

    Wiesz jak by Ci tu grzecznie, acz zrozumiale odpowiedzieć... mamy
    zupełnie inne priorytety... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 73. Data: 2010-03-16 18:54:23
    Od: n...@s...com

    On Tue, 16 Mar 2010 19:31:47 +0100, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >"Najważniejszym celem jaki nam przyświecał przy budowie tego motocykla
    >jest zapierdalanie //do serwisów \\. Przykrec to natychmiast z powrotem i
    zapierdalaj //do ASO\\!"

    Wstawki pomiedzy //\\ moje.

    pozdrawiam
    newrom szyderca
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 74. Data: 2010-03-16 19:08:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 16 Mar, 19:54, n...@s...com wrote:

    > Wstawki pomiedzy //\\ moje.

    A to akurat powinno być napisane w Kwackerze pod zegarami. Żeby
    człowiek mógł wymienić przepaloną żarówkę podświetlenia musi zdjąć
    czachę i caly bajzel dookoła chociaż da się bez zdejmowania ale poziom
    irytacji wchodzi na czerwone pole.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 75. Data: 2010-03-16 19:42:32
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 16 - 03 - 2010 (wtorek) o godzinie 18:53, kakmar napisał(a):

    > Jednym z najważniejszych celów jaki przyświecał twórcom motocykli, zaraz
    > po tym jak zaczęły jako tako jeździć, było zapierdalanie.
    > Tak właśnie szybciej, kosztem wszystkiego innego, tylko szybciej.

    Poglądy jasne, proste i bezkompromisowe :-)

    PS. Zdradzisz czym jeździsz?

    --
    Yorick
    LS 650

  • 76. Data: 2010-03-16 20:10:06
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-03-16 19:51, falco pisze:

    > Wiesz jak by Ci tu grzecznie, acz zrozumiale odpowiedzieć... mamy
    > zupełnie inne priorytety... ;)

    każdy tak mówił,a i tak kończy w błocie:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 77. Data: 2010-03-16 20:28:30
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***newrom
    "Najważniejszym celem jaki nam przyświecał przy budowie tego motocykla

    W dniu dzisiejszym udalem sie sluzbowo niejaki do nieopodalszego serwisa
    honda. Jak mnie tylko zauwazyli to zaatakowali mnie promocyjnym przegladem
    wiosennym. No i dostalem za free spraj do anzuga, spraj do szypki w kasku i
    filterek na najblizsza wymiane oliwki - wszystko genuine Honda...
    Tako panie frontem do klienta siem niektorzy ustawiaja...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 78. Data: 2010-03-16 21:09:45
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-16 21:28, Tytus pisze:

> [...]
    > genuine Honda...
    > Tako panie frontem do klienta siem niektorzy ustawiaja...

    Pewnie przeterminowane, zwlaszcza firtel oleju.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 79. Data: 2010-03-17 06:10:46
    Od: falco <m...@w...pl>

    Monster pisze:

    > każdy tak mówił,a i tak kończy w błocie:-)
    O! Tak! Dla taplanie się w górskim błocie mówię 3 x TAK!!! Z tym
    malutkim wyjątkiem, że... czyniłem to na... góralach... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 80. Data: 2010-03-17 07:53:53
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-03-17 07:10, falco pisze:

    > O! Tak! Dla taplanie się w górskim błocie mówię 3 x TAK!!! Z tym
    > malutkim wyjątkiem, że... czyniłem to na... góralach... ;)

    Też nie robię tego na enduraku:-)
    Naprawdę przejrzyj oferty starszych Beemek,będziesz miał
    stary,klasyczny,jeżdżący motocykl,zazwyczaj nie do zaj..o niezbyt
    wielkiej mocy, do podróży we dwoje jak najbardziej,no i spokojnie
    zmieścisz się w budżecie.Większość napraw zrobisz w garażu,silnik prosty
    jak w Garbusie.

    --
    Tomek
    BMW R1100S