  • 81. Data: 2010-03-17 08:11:47
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    lesor pisze:

    > EN500 nadaje sie dla osob powyzej 175cm,

    Chyba zabraklo slowka "nie" przed zwrotem "nadaje sie"? :)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 82. Data: 2010-03-17 11:25:30
    Od: falco <m...@w...pl>

    Monster pisze:

    > Też nie robię tego na enduraku:-)
    Pieszo...? ;) ;) ;)

    > Naprawdę przejrzyj oferty starszych Beemek,będziesz miał
    > stary,klasyczny,jeżdżący motocykl,zazwyczaj nie do zaj...

    Przypadkiem (przez moje marudzenie na wszystkich frontach) ;) otworzyła
    się dodatkowa możliwość ściągnięcia czegoś z UK. Tak, więc przeglądam
    sobie różne oferty, ale obiecuję na Preclu zadawać już tylko minimum
    pytań... ;) Co wyjdzie, to wyjdzie, ale śpieszyć się i tak nie będę...

    Jeszcze raz wszystkim dziękuję za wytrwałość! ;)

    P.S. hmm... za oknem znów wali śnieg... chyba muszę wyciągnąć z szuflady
    nowy... szaliczek, ale czy czarny będzie dobry...? ;D

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 83. Data: 2010-03-17 12:08:21
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 17 - 03 - 2010 (środa) o godzinie 12:25, falco napisał(a):

    > Co wyjdzie, to wyjdzie, ale śpieszyć się i tak nie będę...

    A jak się okaże, że wiosna z nadejściem czeka właśnie na Ciebie? ;-)

    A tak poważniej to przyszła mi do głowy jeszcze jedna propozycja, tzn.
    włoszczyzna. Brałeś pod uwagę któregoś z małych Gutków, np. Moto Guzzi
    Nevada 750? Kiedyś były u nas zupełną rzadkością, teraz trochę ich się
    pojawiło w Polsce. Też bardzo "sympatyczny klasyk / paskudny paździerz"*
    (*niepotrzebne skreślić ;-)

    --
    Yorick
    LS 650

  • 84. Data: 2010-03-17 12:19:27
    Od: falco <m...@w...pl>

    Yorick pisze:

    > A jak się okaże, że wiosna z nadejściem czeka właśnie na Ciebie? ;-)
    To już cały precel będzie mógł ze spokojnym sumieniem zje...ć wszystko
    na mnie (zresztą moja wątła klata już przyzwyczajona, bo zawsze jest na
    mnie) ;)

    > Brałeś pod uwagę któregoś z małych Gutków, np. Moto Guzzi
    > Nevada 750?
    Przeglądam różne "maluchy", patrząc jak z dostępnością części, cenami,
    itp., ale co poradzę, że Estrella nie daje mi spać a oprócz tej "enduro"
    z Gdańska nie mogę żadnej namierzyć ani w PL ani w UK.

    Wiem, że mała, wiem, że 250, to tylko 1/4 litra ;) ale bazując na
    odpowiedziach z różnych serwisów Kawy nie ma problemu z częściami, bo
    była sprzedawana w EU.
    A co najważniejsze podoba mi się przeokrutnie zarówno ze zdjęć jak i na
    żywca i... jest inna niż wszystkie, czyli tak jak lubię... ;)
    A to mi ma dawać radochę, choćby z czasem okazało się, że... chcę...
    faster, faster, faster...

    Tak, więc mam swoje typy, bo W650 choć urodą już znacznie odstępuje, to
    mi i tak pasuje... ;)
    A tych w UK jest już kilka ogłoszeń, więc drążę temat przez znajomego.

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 85. Data: 2010-03-17 12:30:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-17, falco <m...@w...pl> wrote:

    > Wiem, że mała, wiem, że 250, to tylko 1/4 litra ;) ale bazując na
    > odpowiedziach z różnych serwisów Kawy nie ma problemu z częściami, bo
    > była sprzedawana w EU.

    Z czesciami to pewnie problemu nie ma ale chyba nie jestes doinformowany
    do konca z cenami tych serwisow a w tym jest caly problem.
    Pare przykladow Kawasaki:
    - boczna owiewka - 2400 PLN
    - reflektor - 3200 PLN
    - modul predkosciomierza do zegarow - 1691 PLN
    - srupka "pilot" do gaznika - 91 PLN

    Wiec jak czesci to raczej tylko uzywki...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 86. Data: 2010-03-17 13:09:34
    Od: falco <m...@w...pl>

    AZ pisze:

    > Z czesciami to pewnie problemu nie ma ale chyba nie jestes doinformowany
    > do konca z cenami tych serwisow a w tym jest caly problem.

    Masz rację, bo dowiadywałem się tylko o dostępność a z ceny poznałem
    tylko za bak - 4 kafle ;)

    > Wiec jak czesci to raczej tylko uzywki...

    Tu w razie czego (tfu!) mogą, a właściwie na pewno byłyby schody, bo to
    rynek zdecydowanie niszowy. O ile części eksploatacyjne są "seryjne" w
    dużym stopniu z innymi modelami o tyle charakterystyczne detale będą na
    pewno trudno dostępne albo/i kure...o drogie.

    To na pewno jest ogromny minus sprzętów nie seryjnych, nie sprzedawanych
    w kraju.

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 87. Data: 2010-03-17 13:34:02
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 17 Mar 2010 14:09:34 +0100) ktos podajacy sie za falco
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > dużym stopniu z innymi modelami o tyle charakterystyczne detale będą na
    > pewno trudno dostępne albo/i kure...o drogie.

    Uzywka bedzie pewnie w cenie nowej czesci z ASO np do GS500. A do GS500
    przeciez tez sa odpowiednio tansze uzywki :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 88. Data: 2010-03-17 13:35:06
    Od: n...@s...com

    On Wed, 17 Mar 2010 13:34:02 +0000 (UTC), Piotr Klimek
    <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    >Uzywka bedzie pewnie w cenie nowej czesci z ASO np do GS500. A do GS500
    >przeciez tez sa odpowiednio tansze uzywki :)

    "pewnie" ale nie na pewno.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 89. Data: 2010-03-17 13:40:56
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 17 - 03 - 2010 (środa) o godzinie 13:19, falco napisał(a):

    > ale co poradzę, że Estrella nie daje mi spać a oprócz tej "enduro"
    > z Gdańska nie mogę żadnej namierzyć ani w PL ani w UK.

    W styczniu była na Allegro jeszcze jedna z Wrocławia. Na aukcji nie poszła,
    może jest jeszcze do wzięcia? Na stronie jest telefon do sprzedającego.

    http://moto.allegro.pl/item874708506_kawasaki_estrel
    la_bj250.html

    Ogladałem ten egzemplarz na żywo jesienią na wrocławskim Moto Bazarze,
    naprawdę ładna sztuka.

    --
    Yorick
    LS 650

  • 90. Data: 2010-03-17 13:43:37
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 17 Mar 2010 14:35:06 +0100) ktos podajacy sie za n...@s...com
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > "pewnie" ale nie na pewno.

    Nie, na pewno nie. Nie sprawdzalem cen, ale tak chyba dziala rynek -
    prawda? Przerabialem natomiast temat uzywek do Suzuki RF600, ktore chyba i
    tak jest popularniejsze niz to za czym rozglada sie falco i nie bylo
    fajnie ani z cenami ani z dostepnoscia.